Biskopshavn Legesenter DA

Breiviksbakken 1B 5042 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Biskopshavn Legesenter DA

uproffesjonell

Lege: Yngva Moldestad Celius Skrevet

Tar meg ikke seriöst, hun jobber fra personlig mening, uten og fölge hva man faktisk har rett på av hjelp, eller vurdering!
det er dårlig oppfölging, og de gir ikke beskjed om noen er syk eller vekke.
kommer med snydige kommentarer.

Trygg, god og kunnskapsrik lege

Lege: Yngva Moldestad Celius Skrevet

Kunnskapsrik, erfaren lege med gode kommunikasjonsegenskaper. Gir henne mine beste skussmål etter å ha hatt henne som fastlege både for meg og barna gjennom mange år, to svangerskap og alt som følger med livet.

Aldri tilgjengelig

Lege: Yngva Moldestad Celius Skrevet

Verste lege jeg har hatt. Venter alltid 40 min på venterommet, og finner alltid time hos henne. Når jeg endelig får time blir den avlyst kun en time før. Skikkelig uprofesjonell lege, du må mase om absolutt alt. Hun sender deg ikke resultater på prøver, du må grave om alt selv. Og hun har skikkelig dårlig oppfølgning. Legesenteret har også bare en som sitter på resepsjon, han skal ta seg av alt blodprøver og telefon, noe som medfører kjempe lang tid til absolutt alt!

En av de beste legene jeg har hatt.

Lege: Yngva Moldestad Celius Skrevet

En fastlege som lytter, gjør en god jobb og viser at hun faktisk bryr seg er sjeldent i Norge etter personlig opplevelse. Dr. Celius er etter min mening den beste legen jeg noensinne har hatt. God oppfølging og grundig arbeid. Ikke noe å klage på i det hele tatt! 10/10!!

Flink, dyktig, seriøs

Lege: Safet Mujic Skrevet

Veldig fornøyd med Safet, vært fastlege i 2 år under studietiden og alltid tatt meg seriøst. Dyktig og effektiv. Anbefales trygt!