Biskopshavn Legesenter DA

Breiviksbakken 1B 5042 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Biskopshavn Legesenter DA

Safet mutic

Lege: Safet Mujic Skrevet

Meget fornøyd punktlig og meget dyktig. Har alltid forklart seg ordentlig. Personalet er imøtekommen og godt humør.

Grundig og lydhør

Lege: Safet Mujic Skrevet

Jeg har hatt Dr. Safet Mujick som fastlege i noen år, men har brukt han til mange varierte problemstillinger. Jeg opplever han som en lege som alltid lytter og som stiller gode spørsmål. Han tar meg alltid på alvor, og lytter nøye til det jeg forteller.
Han er alltid grundig og sjekker meg alltid nøye. Han er flink til å informere om hvilke muligheter jeg har og hvilke behandlingsmetoder som finnes.
Best av alt er at han er punktlig. Det er svært sjelden at jeg ikke kommer inn til rett klokkeslett.

Excellent

Lege: Yngva Moldestad Celius Skrevet

Professional Doctor. I am delighted to have the opportunity to be her patient. Thank you so much for hard work and care!

Dyktig og kunnskapsrik

Lege: Safet Mujic Skrevet

ar hatt Dr. Mujic som fastlege i 14 år, både for meg og for mine barn. Veldig engasjert, dyktig og betryggende. Lytter og har god oversikt. Flink å få rask kontakt med spesialister ved behov. Omsorgsfull og flink med barn. Vet ikke om jeg finner bedre fastlegen etter at han gir seg.
Helge, helsesekretæren er svært serviceinnstilt og profesjonell. Har aldri ventet mer enn et døgn for å timen. Det er en fornøyelse å ha så betryggende og profesjonell lege.

Trygg, flink og imøtekommende

Lege: Yngva Moldestad Celius Skrevet

Noe lang ventetid på venterommet kompenseres med god oppfølging, nøye gjennomgang og god info når det er nødvendig.

Lett og trygg å prate med, har ingenting å utsette på Yngva, tvert i mot. En god lege for både voksne og barn.