Biskopshavn Legesenter DA

Breiviksbakken 1B 5042 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Biskopshavn Legesenter DA

Fantastisk service!

Lege: Safet Mujic Skrevet

Alltid tilgjengelig. Hyggelige folk som jobber der samt legene. Får som regel time på dagen. Alltid blid og hyggelig!

Safet Mujic

Beste lege
Har mya tid for sine pasienter
Er rent
Vente tid til å komme inne er kort
Altit kan få hjelp

Ikke tilfredsstillende i det hele tatt

Lege: Leni Johannessen Skrevet

Jeg må dessverre meddele at jeg er svært lite fornøyd med min tid med Leni som fastlege. Leser av andre at hun har teknisk god kompetanse, men dette gjelder i såfall kun enkelte områder. Jeg kom til henne en gang med et betydelig problem, og hun sa at jeg skulle "se på det som en forkjølelse". Dette var en helt hårreisende svak faglig vurdering, og jeg fikk heldigvis den hjelpen jeg trengte gjennom andre kanaler. Som fastlege har jeg ingen følelse av at hun følger meg opp, og dessverre heller ikke at hun ser meg som pasient. Pasientkontakt er med andre ord svært dårlig.

På tross av alderen, trenger hun å ta konstruktiv kritikk på alvor, og forbedre pasientkontakten betraktelig. Hun må se pasientene på en annen måte, og forstå at hun yter en service som hun får rikelig betalt for.

Profesjonell og omsorgsfull

Lege: Safet Mujic Skrevet

Har hatt Dr. Mujic som fastlege i 11 år, også for mine barn. Svært dyktig i jobben. Lytter og finner løsninger. Flink å få rask kontakt med spesialister. Omsorgsfull og flink med barn. Kunnskapsrik. Må også nevne at helsesekretæren Helge er svært serviceinnstilt og profesjonell. Disse to er en pålitelig og god kombinasjon av helsepersonell!

Oppmerksom, lyttende og vennlig

Lege: Leni Johannessen Skrevet

Da jeg var hos Leni Johannessen spurte hun relevante spørsmål og hun hørte på meg på en oppmerksom måte. Jeg fikk den hjelp jeg trengte.