Volvat Laguneparken

Laguneveien 9 5239 Rådal

Siste vurderinger av Volvat Laguneparken

Kald og lite imøtekommende

Lege: Tetjana Isaksen Skrevet

Tetyana var den eneste som var ledig den dagen og tidspunktet det passet best for meg. Tenkte som så at hun er sikkert ok, hvor gale kan det være. Det er jo klart man forventer flinke og imøtekommende mennesker, spesielt når det er privat og man betaler 2000kr for en time.
Hun visste ikke hva timen gjald, hørte ikke etter når jeg forklarte og spurte om ting. Fremstår som kald og uinteressert. Selve undersøkelsen var ok og profft gjennomført, men hadde bare lyst å bli kjappest mulig ferdig slik jeg kunne komme meg vekk fra hun.
Hun fikk meg til å føle at jeg var lite viktig og dum. Kommer aldri mer til å gå til Tetyana.

Over all forventning

Lege: Anabella Bjørnestad Skrevet

Jeg kan anbefale Annabella på det sterkeste. Fantastisk hudlege som tar deg på alvor og virkelig hører på pasienten. Kan anbefale henne på mitt sterkeste.

Anbefales ikke

Lege: Anabella Bjørnestad Skrevet

Oppsøkte henne når det gjaldt pigmentering. Senere fikk jeg noen kremer jeg skulle bruke og tilslutt gjorde vi en kjemisk peeling. Peelingen gikk dårlig å forverret situasjonen. Hun sa det var ingenting hun kunne gjøre og sto igjen med et dårlig resultat.

Fantastisk

Lege: Anne Lone Wollen Skrevet

Det er alltid trygt, godt og fint å komme til Anne Lone. Hun ser hele mennesket. Selve den gynekologiske undersøkelsen gjøres skånsomt og er raskt over. Hun tar seg den tid pasienten trenger og åpner opp for at man kan komme med de spørsmål man måtte ha. Et forbilde for andre som jobber med mennesker.

Faglig god og empatisk med glimtet i øyet

Lege: Lorentz Sandvik Skrevet

Virket profesjonell på en støttende og forståelsesfull måte. God behandling, godt humør og klart budskap.