Ove Kristian Austgulen

Aleris Hinna Park - Stavanger, Aleris Sykehus Marken, Volvat Bergen - Avd. Ulriksdal

Ortopedisk kirurgi

Autorisasjon (1982)

Ove Kristian Austgulen er ortopedisk kirurg i Stavanger og Bergen

Siste vurderinger av Ove Kristian Austgulen

En meget dyktig lege / ortoped spesialist som kunne sine ting.

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Ulriksdal Skrevet

Jeg ble tatt godt i mot på Volvat og fikk grundig og god informasjon fra Ove Austgulen før operasjonen av min overarm / skulder. Forstod det ble avdekket noen utfordringer i skulderen da operasjonen startet, men som den erfarne ortopeden han er, så ble dette løst på en grei måte. De store smertene jeg hadde fryktet i ettertid etter å ha fått tråklet sammen sener / muskel, meislet i skulderledd og satt inn et festeanker uteble. Fikk også en fin oppfølging etter operasjonen der han viste en oppriktig interesse for hvordan jeg hadde det og ga meg info om gode øvelser. Henvisningen til fysikalsk opptrening sørget for rask fremgang. Min 58 årige kropp fungerer nå fint knappe to måneder etter operasjonen.

Respektløs

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Ulriksdal Skrevet

Var ikke interessert i å lytte. Brutal i undersøkelse og latterliggjorde andre leger og sykehus. Fikk beskjed om at smerter var bare noe man måtte leve med. Går aldri til denne legen igjen!!!!

Trygg og kunnskapsrik, kort og presis.

Klinikk: Aleris Hinna Park - Stavanger Skrevet

En god opplevelse som gav trygghet og tillit.
Smilende og imøtekommende helsepersonell.
Anbefales.

Uegnet

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Ulriksdal Skrevet

Uinteressert i å lytte, tok ikke plagene mine alvorlig. Fikk meg til å føle meg som en hypokonder. Går aldri mer til denne legen.

Lite sosiale ferdigheter

Klinikk: Aleris Sykehus Marken Skrevet

Lite fokus på å lytte til pasienten, agressiv i kommunikasjonen. Følelse av at det en sier ikke blir vurdert eller hensyntatt.