Ove Kristian Austgulen

Ortopedisk kirurg

Ortopedisk kirurgi

Autorisasjon (1982)

Volvat Åsane Telefonnummer55 11 20 4555 11 20 ...
Åsane senter 37 5116 Ulset
Ove Kristian Austgulen er ortopedisk kirurg i Bergen

Siste vurderinger av Ove Kristian Austgulen

Få jobben gjort!

Klinikk: Volvat Ulriksdal Skrevet

Skulle fjerne en plate på kragebeinet som jeg hadde gått med i ett og et halvt år etter et brudd i 2021.
Følte meg velkommen og godt ivaretatt på klinikken. Legen kom innom før operasjonen og kikket på gammelt operasjonssår. Plate blei fjernet og han var så vidt innom etter operasjonen og sa at alt var gått bra. Så gikk det 14 dager og bruddet knakk opp igjen. Ny runde med operasjon og ny plate.
Det jeg reagerer på er at ingen spurte om det var lurt å fjerne platen, noe som det tydeligvis ikke var. Ikke røntgen i forkant og ingen oppfølging i etterkant. Ingen anbefaling om å være forsiktig, opptrening eller annen veiledning etter fjerning av plate.
Men operasjonssåret blei veldig fint.

Ikke så flink til og lytte

Klinikk: Volvat Åsane Skrevet

Litt manglende oversikt gjerne. Lite interessert i og lytte. Opptatt av at det skal gå "fort og gale". Skeptisk til og la denne legen operere meg. Nesten som jeg heller vil fortsette med smerter enn og bli eventuelt feilbehandlet eller feiloperert. Største problemet er manglende eller dårlig kommunikasjon. Vanskelig og bli fortrolig til noen som ikke hører etter når du snakker.

En meget dyktig lege / ortoped spesialist som kunne sine ting.

Klinikk: Volvat Ulriksdal Skrevet

Jeg ble tatt godt i mot på Volvat og fikk grundig og god informasjon fra Ove Austgulen før operasjonen av min overarm / skulder. Forstod det ble avdekket noen utfordringer i skulderen da operasjonen startet, men som den erfarne ortopeden han er, så ble dette løst på en grei måte. De store smertene jeg hadde fryktet i ettertid etter å ha fått tråklet sammen sener / muskel, meislet i skulderledd og satt inn et festeanker uteble. Fikk også en fin oppfølging etter operasjonen der han viste en oppriktig interesse for hvordan jeg hadde det og ga meg info om gode øvelser. Henvisningen til fysikalsk opptrening sørget for rask fremgang. Min 58 årige kropp fungerer nå fint knappe to måneder etter operasjonen.

Respektløs

Klinikk: Volvat Ulriksdal Skrevet

Var ikke interessert i å lytte. Brutal i undersøkelse og latterliggjorde andre leger og sykehus. Fikk beskjed om at smerter var bare noe man måtte leve med. Går aldri til denne legen igjen!!!!

Trygg og kunnskapsrik, kort og presis.

Klinikk: Aleris Hinna Park - Stavanger Skrevet

En god opplevelse som gav trygghet og tillit.
Smilende og imøtekommende helsepersonell.
Anbefales.