Oslogynekologene

Kirkeveien 64 A 0364 Oslo

Siste vurderinger av Oslogynekologene

Tragisk!

Lege: Anette Berg Skrevet

Behandlingen jeg fikk kan godt sammenlignes med samlebånd i kassen på Rema 1000, men kassa damen på Rema butikken min er betydelig hyggeligere og mer profesjonell enn doktor Berg.

Lite heldig.

Lege: Sverre Sand Skrevet

Ved innledende tlf-samtale hvor problemstilling presenteres insisterer lege ved tilhørende klinikken på at jeg må bestille time, fordi vedkommende kan løse problemet. Blir optimistisk som pasient og gjør det, må vente i 3 mnd.

Lege kommer 50 min for sent til time og kan ikke løse problemet til tross for at ingen ny informasjon fremkommer fra pasient.
Pasient med medisinsk kunnskap presenterte også aktuell medisinsk forskning fra anerkjente tidsskrifter (pubmed). Denne forskningen nekter lege for at eksisterer (!).

Anser forsiktig sagt legen som uttadert.

Anbefales!

Lege: Sverre Sand Skrevet

Veldig ren og fin klinikk. Jeg er en av de som mange andre er litt nervøs når man skal til gynekologen. Sand tok seg god tid til å snakke før undersøkelsen slik at jeg ble mer trygg. Forkorte godt hva han gjorde under undersøkelsen. Han tok seg også god tid til å forklare hvordan ting fungerte.
Vil abselutt anbefale han til alle, spesielt om du synes det er litt skummel å dra til gynekologen.

Anbefales på det sterkeste!

Lege: Oskar Åkesson Skrevet

Har blitt fulgt opp av Åkesson under to graviditeter. Han er åpenbart en meget dyktig lege (fikk han anbefalt fra flere). I tillegg er han superhyggelig. Graviditetene ville ikke vært den samme uten så god oppfølging. Han anbefales på det sterkeste!

Smertefull behandling og lite informasjon

Lege: Anny E Spydslaug Skrevet

Var til spesialisten for undersøkelse og inngrep. Selv om jeg opplevde henne som rutinert, sitter jeg ikke igjen med positive erfaringer.

Jeg opplevde at legen hadde dårlig tid og i liten grad stilte spørsmål for å kartlegge og vurdere behandling. Undersøkelsen ble gjennomført på en måte jeg opplevde unødvendig hardhendt og ubehagelig. Jeg synes kommunikasjonen var kortfattet og hastverksmessig, og jeg ble bare raskt satt opp til operasjon uten at jeg fikk mye informasjon om hva dette ville innebære.

Samme spesialist gjennomførte også inngrepet. Jeg opplever at jeg fikk lite informasjon i forkant om hva som skulle skje, og inngrepet ble så igangsatt før bedøvelsen hadde fått full virkning. Det ble en smertefull og ydmykende opplevelse, og jeg synes ikke at legen ga tilstrekkelig med informasjon hverken i for- eller etterkant av inngrepet. Symptomene er heller ikke bedret etter behandlingen.