Aleris Solsiden Trondheim

Innherredsveien 7D 7014 Trondheim

Siste vurderinger av Aleris Solsiden Trondheim

Kort og lite ivaretagende konsultasjon

Lege: Vegard Bugten Skrevet

Han brukte 10 min på undersøkelse uten å stille meg noen spørsmål og kom frem til en konklusjon som ikke viste seg å være til hjelp overhodet. Det føltes som om han hadde dårlig tid og ville ha meg ut av kontoret fortest mulig.

Merkelig

Lege: Mads Henrik Strand Moxness Skrevet

Hadde avtale om operasjon kl 07.15. Måtte vente til Moxness kom sluntrende på jobb først kl 07.45 og bablet noe om «mannen med ljåen» til noen av sine kollegaer han passerte. Han avbryter ofte når man fører dialog og det oppleves ikke som han lytter til pasienten.

Mulig han er en dyktig lege men dialog med pasienter er han elendig på.

Empatisk

Lege: Istvan Gal Skrevet

Når en først må gjennom en slik ubehagelig undersøkelse som koloskopi er, så var det godt med en empatisk og dyktig lege. Han tok seg tid til å lytte, forklarte godt undervegs, og gjorde undersøkelsen så skånsomt som det lar seg gjøre.

Fabelaktig dyktig!

Lege: Mads Henrik Strand Moxness Skrevet

Det tok Dr. Moxness 10 min. å stille diagnose som det offentlige etter 4 år enda ikke hadde greid.

Så fornøyd med undersøkelsen, forklaringen, medisineringen og aksepten på at "ja, jeg skjønner at du har hatt det vondt- 4 år med uoppdaget mellomørebetennelse er ikke bra"

Fantastisk lege!

Lege: Christian Dotterud Skrevet

Veldig dyktig, nøye, og profesjonell! Etter en svært grundig undersøkelse hos Christian endte det opp med fjerning av en føflekk, der jeg var redd for å få stygt arr (som jeg har fått hos tidligere leger). Christian brukte god tid og var veldig nøye, og var opptatt av at jeg skulle få et finest mulig arr. Arret ble kjempe fint, nærmest usynlig. Takk for god hjelp :)