Logo for Medicus Trondheim AS

Medicus Trondheim AS

Logo for Medicus Trondheim AS

Om klinikken

Vi er spesialister i gynekologi og assistert befruktning. Vi er også et av Norges mest erfarne senter innen klinisk forskning.

Siden 1997 har vi hjulpet kvinner og par til økt livskvalitet gjennom medisinsk ekspertise og mye omsorg.

Siste vurderinger av Medicus Trondheim AS

Brå og uinteressert

Lege: Terje Sørdal Skrevet

Dette ble et meget dårlig første møte som endte i tårer.

- Kun rutinespørsmål i forkant av undersøkelse
- Ingen oppfølgingsspørsmål til oppgitte vonde opplevelser
- Ingen spørsmål knyttet til undersøkelsen
- Ingen forvarsel før innsettelse av instrumenter
- Tildeling av respet uten spørsmål om tidligere behandling

Responsen på tilbakemelding om at det var lite spørsmål om tilstand og omstendigheter i forkant undersøkelsen ble avvist med at jeg hadde fylt ut skjema på nett i forkant av timen. Var det mangelfullt var det altså min feil.

Kortfattet, uinteressert, lite empatisk og meget mekanisk behandling. Definitivt ikke det jeg var ute etter da jeg valgte gynekolog over fastlege.

General

Helt topp :-)

The doctor made me feel comfortable and was professional. Explained everything and all the question that I had. :-)

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Jeg har vært hos Finn flere ganger og opplever at han tar seg god til til å forklare og sørge for at både jeg og mannen forstår det som blir formidlet. En veldig behagelig type som gjør en i utgangspunktet ubehagelig undersøkelse så grei som mulig. Vi vil benytte oss utelukkende av hans tjenester ved videre behov.

Veldig trygt og lite flaut

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Jeg har vært på Medicus 2 ganger, med 2 ulike gynekologer. Begge gangene har jeg følt det trygt og lite flaut. Har vært litt nervøs før begge timene, men har blitt tatt godt imot, med flinke gynekologer. Når de er så flinke og vet hvordan man behandler mennesker føler man seg velkommen og bra nok.

Dyktig og grundig

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Har et veldig godt inntrykk. Nøye og grundig. Hyggelig og profesjonell. Imøtekommende og tar seg god tid.