Logo for Medicus Trondheim AS

Medicus Trondheim AS

Logo for Medicus Trondheim AS

Om klinikken

Vi er spesialister i gynekologi og assistert befruktning. Vi er også et av Norges mest erfarne senter innen klinisk forskning.

Siden 1997 har vi hjulpet kvinner og par til økt livskvalitet gjennom medisinsk ekspertise og mye omsorg.

Siste vurderinger av Medicus Trondheim AS

Betryggende og rolig

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Jeg har alltid vært ukomfortabel med gynekologer, og jeg har alltid hatt kvinnelige gynekologer. Johnsen er den beste gynekologen jeg har hatt, han var veldig tilstede, trygg og ikke minst dyktig.
Han snakket meg gjennom prosedyren, noe som var betryggende for meg.

Kunnskapsrik

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Jeg følte meg trygg og velkommen under besøket. Legen var profesjonell, diskret og svarte på alle de tøffe spørsmålene.

Hyggelig og trygg

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Opplevde timen som svært effektiv, men likevel svært hyggelig. Følte meg godt ivaretatt og trygg under besøket.

Profesjonell

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Kom til min første konsultasjon hos Finn for GU med ultralyd og celleprøve. Meget behagelig og rolig fyr. Han hadde lest seg opp på min journal og jeg følte han kjente meg. Forklarte og viste hvilke funn han gjorde på et forståelig språk. Anbefales på det sterkeste.

Faglig dyktig og hyggelig

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Føler meg veldig godt ivaretatt og jeg føler meg trygg på at behandlingen han har løst mitt problem på er veldig god og nøye vurdert på forhånd.