Logo for Medicus Trondheim AS

Medicus Trondheim AS

Logo for Medicus Trondheim AS

Om klinikken

Vi er spesialister i gynekologi og assistert befruktning. Vi er også et av Norges mest erfarne senter innen klinisk forskning.

Siden 1997 har vi hjulpet kvinner og par til økt livskvalitet gjennom medisinsk ekspertise og mye omsorg.

Siste vurderinger av Medicus Trondheim AS

Arrogant

Lege: Terje Sørdal Skrevet

Hadde en ubehagelig opplevelse med denne legen. Han var sur og svarte kort og uhøflig på mine spørsmål.

Veldig dårlig opplevelse

Lege: Terje Sørdal Skrevet

Smertefull og lang undersøkelse, lite kommunikasjon om det som foregikk underveis og om resultatet etterpå, veldig ubehagelig hele situasjonen. Følte meg utrygg, usikker på konklusjonen, hadde bare lyst til å gråte da jeg gikk derfra. Følte meg nedverdiget.

Profesjonell og dyktig

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Utrolig dyktig lege, som vet hvordan han skal ta vare på pasientene sine. Opptrer hyggelig, rolig og svært profesjonell. Anbefales på det sterkeste!

Kunnskapsrik!

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Fra jeg gikk inn, til jeg gikk ut følte jeg meg godt ivaretatt. Fikk gode svar og mye ny informasjon. Ved vår samtale, hvor tidligere informasjon ble delt, ble dette dobbeltsjekket. Dette satte jeg stor pris på, selv om min informasjon kom fra annet medisinsk personel.

Finn er meget dyktig!

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Finn er rolig og behagelig. Han gjennomgikk journal og lyttet interessert. Man føler seg trygg, respektert og ivaretatt! Besøker gjerne Finn igjen :)