Logo for Medicus Trondheim AS

Medicus Trondheim AS

Logo for Medicus Trondheim AS

Om klinikken

Vi er spesialister i gynekologi og assistert befruktning. Vi er også et av Norges mest erfarne senter innen klinisk forskning.

Siden 1997 har vi hjulpet kvinner og par til økt livskvalitet gjennom medisinsk ekspertise og mye omsorg.

Siste vurderinger av Medicus Trondheim AS

Hjalp oss med babydrømmen

Lege: Terje Sørdal Skrevet

Takket være Terje er fire års prøving over, etter to korte forsøk med hormonkurer ble vi gravide! Og vi ble tatt seriøst til tross ung alder, veldig glad for det.

Trygg og sikker

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Dyktig lege som utførte ultralyd med ro og god forklaring underveis. Tar seg tid og er flink å forklare. Dyktig i sitt fag. En behagelig persontype - høyt verdsatt når en skal til gynekolog!

En god lytter med masse erfaring

Lege: Solveig Tingulstad Skrevet

Har vært hos Solveig ved flere anledninger. Hun stiller gode spørsmål, lytter og har åpenbart masse erfaring. Den ene gangen jeg kom dit, var det akutt med mye smerte. Jeg følte meg veldig godt ivaretatt og at jeg ble tatt på alvor. Svar og løsning på hva som var galt fikk jeg også. Jeg vil absolutt oppsøke Solveig neste gang jeg har behov.

Ble veldig godt ivaretatt!

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Har vært hos Finn for ultralyd to ganger, og er meget fornøyd. Han er profesjonell, rolig og tar seg tid. Følte meg veldig trygg, og fikk svar på alt jeg lurte. Kan absolutt anbefales!

Hyggelig, lyttende og kunnskapsrik

Lege: Finn Tysland Johnsen Skrevet

Var på prevensjonsveiledning hos Finn Tysland Johnsen, etter at jeg ikke hadde fått tilstrekkelig hjelp fra fastlegen min. Johnsen var både flink til å lytte, og til å svare på spørsmålene jeg hadde. På bakgrunn av hans kunnskap og mine ønsker, ga han meg helt klare råd. Jeg følte meg svært godt ivaretatt. Anbefaler ham på det sterkeste!