Logo for Medicus Trondheim AS

Medicus Trondheim AS

Logo for Medicus Trondheim AS

Om klinikken

Vi er spesialister i gynekologi og assistert befruktning. Vi er også et av Norges mest erfarne senter innen klinisk forskning.

Siden 1997 har vi hjulpet kvinner og par til økt livskvalitet gjennom medisinsk ekspertise og mye omsorg.

Siste vurderinger av Medicus Trondheim AS

Frekk og unødbendig hardhendt

Lege: Terje Sørdal Skrevet

Hadde på forhånd av timen, på forespørsel fra Medicus, sendt over journal og opplysninger fra tidligere klinikk/barneforsøk. Legen sa han ikke hadde sett på dette da det ikke var nødvendig, men vi måtte bruke mye tid på å gjengi informasjon fra dokumenter som han hadde hatt tilgang til på forhånd.
Tok ikke hensyn til ønsker om framgangsmåte under undersøkelse for å unngå store smerte(erfaringsmessig) slik at det endte med unødvendig mye smerter og nesten besvimelse. Legen lo av det hele og gjorde narr.
Legen latterliggjorde vårt ønske om inseminasjon(selv om andre klinikker privat og offentlig anbefalte/fortsatt anbefaler dette) og mente at vi måtte på prøverør med en gang. Vi spurte om hvorfor, men fikk ingen begrunnelse på dette.
Alt i alt var opplevelsen meget ubehagelig og vond, der vi følte oss latterliggjort og hersket med.
Vi avsluttet vårt forhold til klinikken umiddelbart, selv om de var behjelpelige med å tilby annen lege.

Tryggheten selv

Lege: Terje Sørdal Skrevet

Fantastisk ro, og en måte å snakke til pasienten på som gjør alt til det enkleste i verden. (og vi forsto hva han snakket om)
Tryggheten selv! Gjorde prosessen vi skulle gjennom så enkel og bekymringsfri som overhodet mulig. God varm aura!

Enestående

Lege: Terje Sørdal Skrevet

Har gått til han i 27 år - fått hjelp før og under graviditet - hjelp i overgangsalder - går der fortsatt Dyktig - hyggelig og med humor.

Veldig fornøyd med Terje.

Lege: Terje Sørdal Skrevet

Ble henvist av fastlege da vi ikke ble gravide og kom til Terje. Behagelig mann med en god porsjon humor
Har fått utrolig god hjelp og er svært fornøyd med Terje og alle damene samt jordmor på medicus.

Faglig dyktighet med glimt i øyet

Lege: Terje Sørdal Skrevet

Har fulgt meg og min kvinnehelse siden 1998. Han er behagelig, faglig dyktig, inngir trygghet og sikkerhet for den best mulige behandling både mht fruktbarhet og sykdom