Volvat Fredrikstad

Jens Wilhelmsensgate 1 1678 Kråkerøy

Siste vurderinger av Volvat Fredrikstad

En meget god og saklig lytter

Lege: Merete Alice Lyngstad Brechan Skrevet

Har vært hos Merete Brechan flere ganger med en hodeskade. Hun er genuint interessert og skriver ryddige og gode rapporter. Har bare godt å si om henne!

Den beste!

Lege: Anne Grønmark Skrevet

Min første tur hos gynekologen var hos Anne. Hun var så rolig, snill og forståelsesfull. Har tenkt å bruke henne i mange år til! Meget flink dame som har 100% kontroll.

Fantastisk

Lege: Anne Grønmark Skrevet

Varm, rolig, lytter og er grundig. Tar seg tid. Man føler seg meget godt ivaretatt. Dr Grønnmark kan man stole på. I tillegg var hun et fantastisk medmenneske.

Byens beste gynekolog!

Lege: Anne Grønmark Skrevet

Jeg har brukt denne gynekologen ved Volvat i flere år. Hun er en klar, direkte person som det er lett å snakke med. Hun er grundig, informerer og følger opp. Hun har flere ganger oppfordret meg til å ringe henne direkte på kontoret. Hun yter en service som er langt over forventet. Anbefaler henne på det varmeste!

Storfornøyd

Lege: Anne Grønmark Skrevet

Hun viser trygghet og ro. Forklarer godt hele veien om hva som skal skje og skjer. Veldig dyktig både fagmessig og hun er flink til å roe ned pasienten. Alle som gruer seg til undersøkelsen - dra til denne legen.