Volvat Fredrikstad

Jens Wilhelmsensgate 1 1671 Kråkerøy

Siste vurderinger av Volvat Fredrikstad

Ingen god opplevelse

Lege: Anne Grønmark Skrevet

Kom inn med mistanke om kjønnsykdom for noen år siden. Var ung og skamfull. Ble ikke bedre etter dette besøket. Svarte i tlf mens jeg lå der med bena vid oppe, samtidig som døren sto på gløtt etter hun gikk ut og kom tilbake. Fikk til svar at jeg fikk lese om sykdommen på nett da jeg testet positivt. Ingen info eller betryggende ord.

Super!

Lege: Ingrid Kolstad Skarheim Skrevet

Ingrid fremstår som en meget dyktig ØNH-lege. Er varm og snill, og lytter til deg. Følte meg meget godt ivaretatt av Ingrid. Er selv helsepersonell, og var veldig fornøyd med besøket. Kan trygt anbefales!

Dyktig psykolog

Andre Jerkås Skrevet

Hadde jevnlig timer hos André over en periode fra mai til oktober 2019. Jeg opplevde André som varm, åpen og interessant. Hans metoder innenfor psykologi basert på ISTDP i kombinasjon med andre teknikker passet veldig godt for meg og for første gang på så lenge jeg kan huske er hverdagen så godt som angstfri.

I tillegg til det rent terapimessige hadde André mye nyttig og interessant kunnskap relatert til fysiologi og medisin som jeg har tatt med meg videre.

Fantastisk!

Lege: Pål Brangerud Skrevet

Bedre lege skal du lete lenge etter! Han er helt fantastisk med barn, og forklarer på en enkel måte for foreldre. Jeg og dstteren er super fornøyde, kommer aldri til å velge en annen ØNH lege!

Tilittsvekkende

Lege: Anne Grønmark Skrevet

Opplevde legen som svært kunnskapsrik og helhetstenkende. Hun var opptatt av å få all historikk og informasjon. Selve undersøkelsen gjennomførte hun svært profesjonelt. Hun informerte godt om videre prosess. Følte meg godt ivaretatt og trygg.