BestHelse Nordstrand

Telefonnummer987 02 359987 02 3 ...
Kongsveien 104 1177 Oslo

Siste vurderinger av BestHelse Nordstrand

Kompetanse

Lege: Anne Frostad Skrevet

Trygg, sterk og klar. Gir seg ikke før oppnådd resultat. Greide å finne tid, og var rask. Flink til å følge opp

MEGET PROFF

Lege: Anne Frostad Skrevet

Absolutt den beste Legen jeg har vært hos, og det er mange,,,, Tok seg goooood tid og forklarte MEGET godt, videresendte meg omgående til utredning Ullevål. noe ikke fast legen klarte" kan anbefales på det beste.

Meget dyktig lege

Lege: Åsle-Marit Ullern Skrevet

En meget dyktig lege som tar deg på alvor og svært kunnskapsrik. Kan kanskje virke litt brysk, men er alt annet enn det ved første møte. Kan anbefales på det varmeste.

Utrolig dyktig og trygg lege.

Lege: Åsle-Marit Ullern Skrevet

Utrolig lege ! Virker litt brysk men er helt motsatt av første inntrykket.
Hun viste fra før at jeg var nervøs og utførte undersøkelsen raskt og effektivt. Hun fjernet en syste uten at jeg merket noe til det.
Utrolig dyktig, flink og trygg lege.
Vondt ja, men alt gikk så fort og det var over på et blunk.
Fikk tilbake melding på SMS vedr prøvene.
Kan anbefale henne...

Forferdelig!

Lege: Åsle-Marit Ullern Skrevet

Besøket hos Ullern er det mest forferdelige møte jeg har hatt med helsevesenet noen gang! Hun var avvisende, hardhendt, lite lyttende og tok svært lite hensyn til at jeg ga uttrykk for at forrige gynekologbesøk hadde vært veldig smertefult og at jeg opplevde smerter under dette besøket. Hun synes jeg "maset" når jeg etterspurte lokalbedøvelse, hun var ikke interessert i å vente til lokalbedøvelsen startet, hun gjorde ingen forsøk på å være mer forsiktig eller roligere når jeg ga tydelig uttrykk for at jeg hadde veldig vondt. Etter behandlingen hadde jeg store smerter og besvimte, men noen omsorg, støtte eller hjelp var bare å glemme fra hennes side. Hun var mest opptatt av at jeg lå på benken i rommet hun skulle ha neste pasient i. Dette til tross for at jeg ikke var ved full bevissthet en gang. Jeg ble trillet gråtende i rullestol ut av behandlingsrommet hennes. Jeg ville anbefalt alle å holde seg langt, langt unna!