BestHelse Nordstrand

Telefonnummer987 02 359987 02 3 ...
Kongsveien 104 1177 Oslo

Siste vurderinger av BestHelse Nordstrand

Super lege

Lege: Anne Frostad Skrevet

Hun er en dyktig og flink lege. Kan virke litt streng første gang du møter henne, men når du blir kjent med henne er hun helt super. Hun sender deg videre dersom det er noe hun ikke kan. Følger deg opp på en flott måte og du er i de beste hender hvis noe er virkelig galt. Dersom du lurer på noe, tar hun seg tid til å høre på deg, selv om du egentlig var ferdig med timen din. Jeg kan anbefale henne på det aller varmeste.

Utrolig flink lege

Lege: Kjell Arild Danielsen Skrevet

Tar godt vare på pasienten. Er veldig flink til å kommunisere, tar seg god tid til å forklare hele tiden! Beste legen jeg har vært hos

Beste gyn jeg har vært hos

Lege: Åsle-Marit Ullern Skrevet

Jeg gikk til Åsle-Marit Ullern da jeg venter mitt første barn, og hun har fulgt meg opp siden. Flott dame, som ikke går rundt grøten, men har stor medfølelse med pasienter. Hun kan for noen virke litt brysk, men jeg liker en som er direkte, hjelper meg kjapt og effektivt, samtidig som hun har empati. Skånsom under undersøkelsene, og man føler man blir godt ivaretatt.

Er trygg når jeg går derfra.

Lege: Håvard Mundal Skrevet

Han forklarer med enkle ord, gjerne i bilder. Han er grundige og gjør meg trygg. Er for det meste presis.kan gjerne ringe opp etter et par år.

Ikke å anbefale

Lege: Anne Frostad Skrevet

Dårligste møte med en lege jeg har opplevd, nedlatende og fikk inntrykk av at hun var lite villig til å hjelpe. Styr unna om du har alternativer er mitt råd.