Vøyenenga Legekontor

Vøyenengtunet 5 1314 Vøyenenga

Siste vurderinger av behandlere ved Vøyenenga Legekontor

Den beste legen jeg har hatt!!!

Lege: Anne Marie Roness Skrevet

Hun er lyttende, løsningsorientert, ikke redd for å si fra om hun ikke vet. Et utrolig deilig medmenneske.

Dyktig, seriøs og venleg

Lege: Kristin Hexeberg Dysvik Skrevet

Ho er ein dyktig lege som tar pasienten seriøst. Blir møtt med smil og ei følelse av at ho tar seg tid. Følger bra opp og gjer jobben på ein ordentleg måte. Ho henviser til spesialistar når det trengs. Veldig fornøgd med Kristin!

Meget dyktig lege!

Lege: Kristin Hexeberg Dysvik Skrevet

Kristin er en meget dyktig lege, hun bruker tid på pasient og følger opp med telefonsamtaler og henvisninger. Er spesialist i almenmedisin og er dyktig faglig samtidig som hun lytter og virkelig bryr seg. Har brukt hun i 12 år.

Medmennesklighet står høyst hos Dr. Roness

Lege: Anne Marie Roness Skrevet

Følger opp nesten mer enn mann kunne forvente. En som lytter og finner løsninger. Det er sjelden mann ler hos legen, men hun har sans for humor i møte med det offentlige regelverket - og er absolutt på pasientens side. Hvis hun ikke vet, så er hun ikke redd for å si ifra - og henviser pasienten videre. Hun fortjener den beste anbefalingen.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Kjersti Skjønhaug Vågsdal Skrevet

Hun er rolig, flink til å lytte og alltid smilende og positiv, hun ringer meg på telefon i løpet av dagen viss jeg ber om det og jeg kan få fornye respeptene ved å ringe. Lettvint og greit.