Vøyenenga Legekontor

Vøyenengtunet 5 1314 Vøyenenga

Siste vurderinger av behandlere ved Vøyenenga Legekontor

En ypperlig fastlege

Meget godt fornøyd.
Forstår problemer meget godt.
Meget lett å kommunisere med.
Er meget konkret i sine uttalelser.
Totalt en ypperlig fastlege.

Elendig lege

Lege: Anne Marie Roness Skrevet

Jeg følte at hun ikke tok meg på alvor. Derfor måtte jeg gå til privat lege for å få hjelp. Kanskje hun er sliten av jobben? Mitt råd er: føler du det slik - bytt fastlege!!!

Flink og hyggelig lege

Lege: Kristin Hexeberg Dysvik Skrevet

Hun har vært fastlege for hele familien min til vi flyttet til en annen sted, og hun er forsatt fastlege til mannen min. Jeg synes at hun er en av de beste fastleger i Norge. Jeg er takknemlig til henne for den tålmodighet og forståelse hun hadde avgående familien min.

En lege som viser god innsikt

Lege: Anne Marie Roness Skrevet

Jeg er svært fornøyd med min fastlege. Hun husker hva jeg driver med, og at det er viktig for meg at jeg er mest mulig arbeidsfør og minst mulig sykmeldt. Hun er likevel en god rådgiver når jeg er syk og lider av "overmot". Jeg har full tillit til hennes vurderinger. Hun har et godt helhetsbilde av meg og kommer med gode forslag (også utenommedisinske) til hva jeg kan gjøre for å få det bedre, slik at jeg i størst mulig grad kan jobbe fullt, slik jeg ønsker.

En fantastisk lege :)

Lege: Anne Marie Roness Skrevet

Har brukt Roness helt siden hun begynte på Vøyenenga:) En fantastisk lege som er flink til å lytte og følge opp. Føler du blir tatt på alvor å hun sender videre om det er noe hun lurer på. Også flink til å ringe tilbake om det er noe . Litt mye forskinkelser ja, men det er forde hun tar seg så god tid til hver enkelt pasient, noe jeg syntes er veldig viktig :)