Logo for Legevakt Vest Silurveien

Legevakt Vest Silurveien

Logo for Legevakt Vest Silurveien

Om klinikken

Legevakt Vest ble startet i 2015 med et ønske om å levere profesjonell helsehjelp i en personlig innpakning til både private og bedrifter. Hos oss er pasienten alltid i fokus og vi skal ta oss tiden til å bli kjent med mennesket bak helseutfordringen. Vi skal sørge for en kortere avstand mellom våre pasienters ulike utfordringer og de nødvendige behandlingene. Sammen legger vi det videre løpet, med dine behov i sentrum.

På få år har Legevakt Vest vokst til å inkludere alt fra fastlegeordning og en legevakt som er åpen hver dag, til en av landets beste bedriftshelsetjenester og en rekke spesialmedisinske tjenester.

Uansett om du er en bedrift, en familie eller en enkeltperson skal vi sørge for gode og effektive pasientopplevelser, tilpasset akkurat dine behov.

Siste vurderinger av Legevakt Vest Silurveien

Kunnskapsrik og vennlig

Lege: Linnea Torsnes Skrevet

Fått god og effektiv hjelp for en hudlidelse jeg trodde jeg bare måtte godta og leve med. Linnea er dyktig, forståelsesfull og flink til å skreddersy behandlingen slik at man oppnår et godt resultat. Det føles trygt og behagelig å gå til henne. Anbefales på det sterkeste.

En fantastisk hudlege

Lege: Linnea Torsnes Skrevet

En fantastisk og vennlig lege som er profesjonell og behagelig. Informerer og veileder på en måte som fikk meg til å føle meg trygg på at bedre hudlege finnes ikke! Anbefales!

Sympatisk og flink

Lege: Ingemar Havemann Skrevet

Jeg ble operert av øyelege for tunge øyelokk i 2010, det var dessverre ikke en vellykket operasjon. Ingemar opererte meg på nytt i 2021, resultatet er fint. Jeg er meget fornøyd, han kan virkelig anbefales.

Hjelpes! Endelig fikk jeg riktig behandling

Lege: Linnea Torsnes Skrevet

En fantastisk hyggelig og dyktig lege som hjalp med med mine solskader og forstadier til hudkreft.
Profesjonell, kan trygt anbefales

Tillitsskapende og flink

Lege: Linnea Torsnes Skrevet

Var hos Torsnes i forbindelse med at jeg fikk vannkopper i godt voksen alder og nærmest trodde min siste time var kommet.

Hun var betryggende og imøtekommende i behandlingen og jeg følte meg godt ivaretatt. Hun tok til og med kontakt etter noen dager for å høre hvordan det gikk, selv om dette ikke var noe jeg hadde forventet. Alt i alt en positiv erfaring!