Logo for Legevakt Vest Silurveien

Legevakt Vest Silurveien

Logo for Legevakt Vest Silurveien

Om klinikken

Legevakt Vest ble startet i 2015 med et ønske om å levere profesjonell helsehjelp i en personlig innpakning til både private og bedrifter. Hos oss er pasienten alltid i fokus og vi skal ta oss tiden til å bli kjent med mennesket bak helseutfordringen. Vi skal sørge for en kortere avstand mellom våre pasienters ulike utfordringer og de nødvendige behandlingene. Sammen legger vi det videre løpet, med dine behov i sentrum.

På få år har Legevakt Vest vokst til å inkludere alt fra fastlegeordning og en legevakt som er åpen hver dag, til en av landets beste bedriftshelsetjenester og en rekke spesialmedisinske tjenester.

Uansett om du er en bedrift, en familie eller en enkeltperson skal vi sørge for gode og effektive pasientopplevelser, tilpasset akkurat dine behov.

Siste vurderinger av Legevakt Vest Silurveien

Meget dyktig og empatisk kirurg.

Lege: Charles Filip Skrevet

Jeg vil rose Charles Filip for sin empatiske, imøtekommende, blide, omsorgsfulle, ivaretakende, ansvarlige og ikke minst faglig dyktighet som kirurg. Jeg har to ganger blitt operert for hudkreft hos han. Aldri tidligere har jeg følt meg så trygg og ivaretatt som hos Charles Filip. Dette er en mann som ser hele mennesket og som virkelig bryr seg om pasientene sine. Etter å ha blitt behandlet hos han så vil jeg ikke til andre kirurger. Mine aller beste anbefalinger! Mvh [Navn fjernet av moderator]

Den beste hudlegen i Oslo omegn!

Lege: Linnea Torsnes Skrevet

Dr. Torsnes er faglig sterk, og er en hudlege som som gir ærlige og fagkyndige anbefalinger. Hun har behandlet melasma, acne og fine linjer på meg med svært gode resultater. Jeg stoler 100% på hennes råd og setter pris på hennes ærlige tilbakemeldinger.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ingemar Havemann Skrevet

Ble godt og trygt ivaretatt forut for, under og i oppfølgingen etter operasjonen. Følte en ro da Dr. Havemann gjennomførte operasjonen på begge øynene.
Er strålende fornøyd med resultatet etter øvre øyeoperasjon.

Dyktig og behagelig lege

Lege: Linnea Torsnes Skrevet

Jeg tok laserbehandling hos Linnea, og er kjempe fornøyd med resultatet. Linnea er en dyktig, trygg og behagelig lege- anbefales på det varmeste!

Er helt fantastisk! ✨

Lege: Marianne Rud Hatle Skrevet

Marianne Hatle er en helt fantastisk lege og psykiater. Hun har en sånn profesjonell omsorg og varme, og hennes evne til å skape trygghet og tillit er helt unik! Hun har vært en match for meg og en «skreddersydd» hjelp. Det har vært livreddende!