Opus Legesenter AS

Jærveien 12 4319 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Opus Legesenter AS

Veldig bra !

Lege: Kirsti Stråtveit Bolsøy Skrevet

Dette er en lege som jeg føler virkelig bryr seg. Hver gang jeg har hatt lege time hos henne så føler jeg meg hørt og får den hjelpen jeg behøver . Hun er veldig sympatisk og har alltid gode råd når du trenger det. Skulle virkelig ønske at alle leger var mer slik som hun er. Hos henne kan du spør om alt uten å føle deg flau eller dum. Hun prater og snakker med deg i stedet for å sitte å se på pc skjermen eller stirre i notisblokken. Hun er virkelig til å anbefale til alle. Jeg er glad for å ha en slik fastlege.

Flink og imøtekommende

Lege: Ingvild Vatten Skrevet

Alsnes opplever jeg som en empatisk og dyktig lege. Hun er presis og konkret. Jeg har tillit til hennes vurderinger.

Dårlige undersøkelser

Lege: Sverre Thomas Abercrombie Skrevet

Byttet til han når jeg flyttet til Stavanger. Når jeg hadde mageproblemer (oppkast og diarè) og fortalte han om det så jeg på ansiktet hans at han syntes det jeg fortalte var ekkelt. Han tar aldri noen prøver for å undersøke hva som er galt, men "tipper" at det er dette som er problemet. Bestilte resept på allergimedisin og fikk beskjed om at jeg kunne hente medisinen på apoteket innen to dager. Det har gått over en uke og jeg har fortsatt ikke fått resepten.

I tillegg er det noen i resepsjonen som tar telefonen som ikke tror på deg og tar egne vurderinger om hva som feiler deg og nekter deg time. Dette er for dårlig og jeg har nå byttet lege.

Han behandlet vekk plagene jeg hadde slikk med lenge.

Lege: Henrik Solvang Skrevet

Etter å ha slitt med diverse plager over tid, fikk jeg endelig rett behandling. Jeg er nå tilbake og føler meg klar for hverdagen igjen. Anbefales på det sterkeste.

Blid, Vennlig og imøtekommende

Lege: Henrik Solvang Skrevet

En lege som tar i mot deg med et smil, som tar bekymringene-store som små - på alvor, og som heller ikke er redd for å henviste videre eller spørre seg om etter råd. Er veldig fornøyd med oppfølging og behandling :-)