Opus Legesenter AS

Jærveien 12 4319 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Opus Legesenter AS

Beste legen jeg har hatt :)

Lege: Kirsti Stråtveit Bolsøy Skrevet

Hun bagatelliserer ikke, lytter til hva jeg har å si og tar meg på alvor! Følger opp saker gjør hun også. (Dette har jeg aldri opplevd i en fastlege før!) Stoler 100% på at jeg får den hjelpen jeg trenger av henne :) Går derfra med et smil hver gang. Kunne ikke bedt om en bedre lege.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Kirsti Stråtveit Bolsøy Skrevet

Denne legen er helt fantastisk. Hun er dyktig, empatisk, hyggelig og samvittighetsfull. Hun bryr seg om deg og lytter til det du har og si. Hun tar seg tid og hjelper deg med det du trenger. Hun gir tilbakemelding på sms og holder alltid det hun lover. Hun følger deg opp. Er flink på og tar psykisk sykdom på alvor. Rett og slett den beste legen jeg noen gang har hatt. Anbefales :)))

Legekontoret er trege til å svare på telefonen til tider, men de har en fantastisk app der man kan bestille timer, mye enklere :O)

Bedre lege finnes neppe.

Lege: Kirsti Stråtveit Bolsøy Skrevet

Blid, lyttende, dyktig og man føler seg ivaretatt og trygg etter en konsultasjon. Man blir tatt på alvor.

Fantastisk fastlege

Lege: Kirsti Stråtveit Bolsøy Skrevet

Oppmerksom, blid og lytter. Det er og til og med mulig å bestille dobbelt time! Håper jeg kan ha henne leeenge. Anbefales.

Ikke tilgjengelig

Lege: Ingvild Vatten Skrevet

Har prøvd å ringe 9 ganger på 1 dag uten å få svar, umulig å få bestilt time da... (online timebestilling fungerer ikke).