Opus Legesenter AS

Jærveien 12 4319 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Opus Legesenter AS

Fantastisk lege!

Lege: Sverre Thomas Abercrombie Skrevet

Kan ikke skryte nok over hvor bra denne legen er! Før jeg byttet til Sverre unngikk jeg legebesøk, og nektet å dra til legen. Da jeg møtte Sverre, endret synspunktet seg og har aldri nølt med å dra til legen igjen.

Sverre tar deg seriøst, og bruker god tid på deg som pasient for å finne ut hva som er galt. Han henviser deg med en gang om nødvendig, og flink med å følge opp. Han har hjulpet meg med kroniske smerter, psykiske og fysiske plager. Han er en lege jeg føler jeg kan ta opp "ubehagelige" komplikasjoner med, og han hjelper gledelig. Er det noe jeg ikke forstår, forklarer han gjerne slik at jeg gjør det.

Har bodd utenbys i over 7 måneder nå, og dessverre må jeg bytte fastlege, noe jeg har dratt ut tiden på. Tror aldri jeg kommer til å finne en så god fastlege noen gang en annen plass.

Kan ikke takke Sverre nok med alt han har hjulpet med!

Anbefales på det sterkeste!

Lege: Magnus Friestad Bjørkavoll-Bergseth Skrevet

Jeg har et vanskelig og kompleks sykdomsbilde, og Magnus er uten tvil den beste legen jeg noensinne har hatt. Han er trygg, tar seg alltid tid, er ydmyk og viser stor forståelse. Han spiller en avgjørende rolle i at jeg er kommet tilbake i jobb.

Trygg og omtenksom lege med god erfaring

Lege: Magnus Friestad Bjørkavoll-Bergseth Skrevet

Han er en god og erfaren lege. Han er omtenksom og tar godt vare på pasientene. Han lar pasientene snakke ferdig, og tar seg god tid til og forklare svaret på det en lurer på slik han er sikker på at pasienten skjønner hva «lege-svaret» betyr!

Imøtekommende og dyktig

Lege: Henrik Solvang Skrevet

Jeg har hatt mye problemer med at jeg ikke føler jeg har blitt sett av noen av mine tidligere fastleger, men når jeg byttet til Henrik Solvang fikk jeg en helt annen oppelevelse. Han hørte på meg og mine klager, oppdaget alvorlige problemer med medisinene mine som to tidligere leger hadde helt oversett, og fikk meg til å føle som om jeg ble godt ivaretatt. Beste legen jeg noensinne har hatt.
Tusen takk

Amazing

Lege: Kristine Heimvik Gundersen Skrevet

Trygg, omgjengelig, snill, godt humør, ærlig..kunne ha ramset opp i det uendelige. Ringer jeg resepsjonen og spør om noe, så er det alltid Kristine som ringer tilbake og gir svar. Barna gleder seg til å gå til henne. Tar oss alltid på alvor. Undersøker grundig, og henviser videre om hun er usikker.