Opus Legesenter AS

Jærveien 12 4319 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Opus Legesenter AS

Arrogant og fordomsfull

Lege: Henrik Solvang Skrevet

Traff han ifm et besøk hos legevakten, jeg hadde vært syk i bortimot en måned. I møte med legen opplyste jeg om pågående graviditet, bare 5-6 uker på vei, dette i tilfelle enkelte medisiner måtte utelukkes. Plagene jeg kom for hadde ingenting med svangerskapet å gjøre, noe jeg heller ikke antydet, men da jeg fortalte om graviditeten farget det hele hans oppfatning, og jeg følte meg dømt som en hypokonder som var på sykemeldingsjakt.
Fremstod arrogant og fryktelig fordomsfull, og jeg gikk derfra sykere enn hva jeg var da jeg kom, og ganske nedstemt.

Dårlig lege

Ikke fornøyd!!

Ikke tatt på alvor, var vikar for min fastlege. Han kommer aldri til
Å bli halvparten av den lege min fastlege er. Har ingen forståelse for kroniske smerter, ser på alle så må ha sterke medikamenter som misbrukere..... anbefales ikke

toppers

Lege: Sverre Thomas Abercrombie Skrevet

Beste legen jeg har hatt.
Grundig, Seriøs, flink og ydmyk..
Ikke noe dill dall.

anbefales på det sterkeste

Seriøs og trygg fastlege

Lege: Sverre Thomas Abercrombie Skrevet

Sverre er en trygg fastlege som gjør at jeg føler jeg kan komme med hva enn jeg lurer på uten at det skal bagateliseres eller at noe er kleint. Hanntar meg seriøst og tar hensyn til pasientene sine.

Norges beste fastlege?

Lege: Kirsti Stråtveit Bolsøy Skrevet

Dr. Bolsøy er løsningsorientert, faglig meget sterk og har bred erfaring. Hun virker genuint opptatt av sine pasienter og deres helse. Jeg har ingenting å utsette, denne legen fortjener en medalje.