Opus Legesenter AS

Jærveien 12 4319 Sandnes

Siste vurderinger av Opus Legesenter AS

Dyktig

Lege: Ingvild Vatten Alsnes Skrevet

Dyktig lege med mye kunnskap. Blir møtt med et smil. Hun er tydelig, forstår og forklarer dersom du lurer på noe. Veldig flink med små barn. Anbefaler denne legen.

Dyktig og hyggelig

Lege: Ingvild Vatten Alsnes Skrevet

Kommet inn omtrent på tiden hver gang. Er tydelig forberedt før timen. God kommunikasjon, sitter ikke mye foran pc ved konsultasjon.

Beste legen jeg har hatt :)

Lege: Kirsti Stråtveit Bolsøy Skrevet

Hun bagatelliserer ikke, lytter til hva jeg har å si og tar meg på alvor! Følger opp saker gjør hun også. (Dette har jeg aldri opplevd i en fastlege før!) Stoler 100% på at jeg får den hjelpen jeg trenger av henne :) Går derfra med et smil hver gang. Kunne ikke bedt om en bedre lege.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Kirsti Stråtveit Bolsøy Skrevet

Denne legen er helt fantastisk. Hun er dyktig, empatisk, hyggelig og samvittighetsfull. Hun bryr seg om deg og lytter til det du har og si. Hun tar seg tid og hjelper deg med det du trenger. Hun gir tilbakemelding på sms og holder alltid det hun lover. Hun følger deg opp. Er flink på og tar psykisk sykdom på alvor. Rett og slett den beste legen jeg noen gang har hatt. Anbefales :)))

Legekontoret er trege til å svare på telefonen til tider, men de har en fantastisk app der man kan bestille timer, mye enklere :O)

Bedre lege finnes neppe.

Lege: Kirsti Stråtveit Bolsøy Skrevet

Blid, lyttende, dyktig og man føler seg ivaretatt og trygg etter en konsultasjon. Man blir tatt på alvor.