Flattum Legesenter DA

Hønengata 70 3515 Hønefoss

Siste vurderinger av behandlere ved Flattum Legesenter DA

Dyktig

Lege: Maya Nikolova Yurukova Skrevet

Faglig dyktig og tar seg god tid ved konsultasjon. Jeg har selv høy medisinsk utdannelse og er meget fornøyd! Gjør nødvendige kliniske undersøkelser samt prøvetakinger, og henviser videre ved behov.

lite engasjert

Lege: Jørn Ossum Skrevet

ikke lyttende og virker overfladisk.Ikke villig til og ta prøver,følge meg som pasient opp hva gjelder evnt forandring i medisinforbruk.Har følt at jeg har måttet "mase meg til" prøver som i ettertid har vist seg og være berettiget

Anbefales ikke

Lege: Jørn Ossum Skrevet

Føler han alltid tar verste beslutning først. Kan virke mer skremmende enn beroligende og tar ikke hensyn til at pasienten blir unødig bekymret.

Han tar også en avgjørelse før han vet helt sikkert. Ikke gir han beskjed heller om blodprøvene gir svar man burde vite om.

En fremragende lege :)

Lege: Maya Nikolova Yurukova Skrevet

Dyktig på både fag og service. Lyttende og har alltid tid for det pasienten har på hjertet (selv om jeg vet at hun ikke alltid har tid). Tar grundig tak i mine plager.
En virkelig bra lege, som jeg håper aldri slutter ved dette legekontoret!
PS! Jeg har kontakt med denne legen gjennom både jobb og privat, erfaringene er like gode uansett!

Fornøyd

Lege: Maya Nikolova Yurukova Skrevet

Første gang til fastlege, godt tatt i mot, og hun tok det viktigste(psykiske) problemet mitt meget seriøst (som en lege skal), og refererte meg direkte videre til spesialist.

Hadde et mindre problem med belegg på tunge, som hun tok en prøve av og sendte avgårde i all hast.

Sitter igjen med en følelse av en lege som bryr seg om det som har noe og si, og selv om hun hadde mye hun måtte skrive inn i journalen (jeg var ny), følte jeg hun tok seg god tid til meg.

Betryggende og etter hva jeg ser faglig sterk.

Kan kanskje være noe kjapp i svingene for noen, men for meg var dette passende.