Flattum Legesenter DA

Hønengata 70 3515 Hønefoss

Siste vurderinger av behandlere ved Flattum Legesenter DA

Ingen god barnelege

Lege: Maya Nikolova Yurukova Skrevet

Hadde med dattera mi til henne. Hun ble veldig redd pga legens bryske væremåte. Ikke god på behandling av barn.

Beste legen noensinne!!!

Lege: Maya Nikolova Yurukova Skrevet

Kun god ord å si om henne.Nesten alldri i rute tidsmessig.Men det er verd å vente.Hun tar seg tid, setter pasienten i sentrum."Dette skal vi løse, husk jeg er her for deg".hun er tilstede med hele seg.Kan ikke annet enn føle seg godt ivaretatt etter et besøk hos henne.Beste legen noensinne!

Ikke fornøyd

Lege: Maya Nikolova Yurukova Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med denne legen. Hun er en stressende person å være hos og jeg føler hun ikke lytter/ser meg som pasient og det virker som hun bagatelliserer alt, jeg f.eks har hatt problemer med en arm, før jeg i det hele tatt ble undersøkt var svaret kontant, Du har ikke kreft.
Hva i alle dager, er det sånn man sier helt ut av det blå? Jeg trodde kanskje jeg hadde noe senebetennelse eller noe sånt. Man må nesten krangle litt med denne damen her føler jeg. Hun er sikkert dyktig i sitt fag, men jeg har ikke opplevd det. Så hver gang nå, når jeg egentlig burde sjekket meg, tenker jeg bare "du har ikke kreft" Så gir jeg blanke i å gå til legen. Det er min opplevelse av damen.

Ossum er bra,MEN !!

Lege: Jørn Ossum Skrevet

Ossum er bra som lege, jeg føler han er flink til å lytte og han sender deg fort videre når det ligger utenfor hans område. Så kommer vi til det store,MEN, Prøv å ringe på kontoret og få en time !! Da må du belage deg på å vente leeeeeeeeeenge. Jeg tror ikke det finnes maken til sendrektighet, på noe annet legekontor, i denne byen. Vurderer sterkt å bytte lege pga av nettopp tregheten på kontoret og ikke pga av legen.

Karakter Lg

Lege: Jørn Ossum Skrevet

føler ikke at jeg ble tatt på alvor i det hele tatt.jeg fikk et inntrykk av at han ikke lyttet til hva jeg sa, og hadde en skremmende holdning til meg som person, samt min situasjon