Nedre Eiker Legesenter

Strandveien 39 3050 Mjøndalen

Siste vurderinger av behandlere ved Nedre Eiker Legesenter

Trygg og og veldig dyktig fastlege

Lege: Khakan Altaf Chaudhry Skrevet

Veldig forståelsesfull Han tar deg på alvor i alt han gjør beste fastlegen jeg noen gang har hatt kan ikke få fulrost han nok😀

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Nina Gilhuus-Kiani Skrevet

En lyttende, empatisk og forståelsesfull lege. Tør gå sine egne veier ift behandlings metoder og samarbeider meget godt med pasienten.

Veldig fornøyd med henne.

Lege: Henriette Skaar Skrevet

Hun er trygg å komme til. Hun tar alle prøver som trengs og jeg får raskt svar. Denne legen lytter til meg, og gir meg tips og råd om min sykdom. Jeg håper hun fortsetter her, for jeg synes jeg har fått et godt lege/pasient forhold som jeg gjerne vil beholde.

Bra fastlege men dårlig styring av pasienter

Lege: Shahzad Yousaf Khan Skrevet

Ser meg dessverre nød til å skrive kommentar her nå. Hadde time i dag 20.06.22 hos vikar til Shahzad. Kom fram til rett tid og fant bare en lapp på dører at alle er sykemeldt. Jeg syns i disse tider fins det datateknikk man kan bruke for å informere pasienter, slik at man ikke må misbruke sin fritid på å ikke møte noen på fastlegekontoret. Dårlig gjort syns jeg. Forbedringspotensial!!!

Dyktig og empatisk

Lege: Henriette Skaar Skrevet

Meget dyktig og meget empatisk. Føler å bli sett og hørt. Tar initiativ til videre undersøkelse/spesialistutredning og finner alltid undersøkelsessted med kortest ventetid. Aldri opplevd bedre lege.