Nedre Eiker Legesenter

Nedre Tverrgate 3 3050 Mjøndalen

Siste vurderinger av Nedre Eiker Legesenter

Lyttende,,følger opp

Lege: Henriette Skaar Skrevet

Hun er « ny», men jeg føler meg trygg på henne,, hun lytter, snakker til meg, og jeg til henne. Tar meg på alvor, håper å få være hennes pasient framover. Legger jeg igjen beskjed, ringer hun meg opp.

en trygg lege

Lege: Khakan Altaf Chaudhry Skrevet

Med Chaudhry føler man seg ivaretatt og tatt på alvor. Han har ingen problem med å videresende til spesialist for å finne riktig diagnose for ditt problem, og denne kvaliteten i en fastlege er for meg en trygghet

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Khakan Altaf Chaudhry Skrevet

Tar seg tid, lytter og ser deg som pasient. Føler at man blir sett og forstått. En klar og tydelig lege

Trygg og forståelsesfull

Lege: Khakan Altaf Chaudhry Skrevet

Flink Lege ,følger opp alt som trengs for og gjøre pasienten sikker på at man får en god oppfølgning. Rask og effektiv ,lyttende ,alltid presis og høflig .alt i alt kjempe fornøyd med han.

Behagelig, trygg og kunnskapsrik.

Lege: Bahram Kiani Skrevet

Jeg har hatt ulike leger i mitt liv, noen har vært bra, men det har og vært litt "ymse" Jeg leste legelisten, og satte meg på venteliste hos han, og det er jeg takknemlig for. Voksen dame som har litt sammensatt sykdomsbilde, men han greide å finne tråden i det kjapt. Tok hele sykdomsbildet alvorlig, og videresender meg til spesialister. I tillegg tok han prøver og tester som han så i journalen at det var lenge siden det var gjort. Glad jeg har fått så profesjonell fastlege!