Nedre Eiker Legesenter

Telefonnummer32 27 23 0032 27 23 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Torggata 3 3050 Mjøndalen

Siste vurderinger av Nedre Eiker Legesenter

Ikke helt fornøyd..

Lege: Harald Sommerfeldt Skrevet

Ble flyttet over på denne legen uten forvarsel. Første gang jeg bestilte time måtte jeg vente kjempe lenge med å få en ledig time.
Når jeg kom inn og fortalte min situasjon og plage ble jeg ikke tatt på alvor, følte meg hånet da han lo av meg. Virket ikke som han hadde mye greie på det han snakket om.Virket veldig likegyldig og nektet å sende meg videre til spesialist. Ikke fornøyd.

Hilsen

Dyktig

Lege: Bahram Kiani Skrevet

Bahram er en meget dyktig fastlege som stiller opp for pasientens behov på kort varsel. Trygg og kunnskapsrik. Fortsatte å pendle Oslo-Mjøndalen i 4 år kun for å fortsette å ha Bahram som fastlege. Anbefales.

Ikke ambefales

Lege: Harald Sommerfeldt Skrevet

Den dårligste lege i nedre Eiker legesenteret.
Tá ikke pasienter på alvorlig og hører ikke hva du har til å si. Ingen komme til å savne ham om ham pansjonerer seg! Dårlig!
Omg. personell på resepsjonen er det veldig opp og ned mest ned. Ikke høflig, ikke omsorgsfull, telefonen tid er elendig.

Veldig bra.

Lege: Hans Kristian Sveaas Skrevet

Byttet til han fra en håpløs lege i 2016. To mnder etterpå ble jeg plutselig syk og han har tatt meg seriøst fra dag 1. Henvist og undersøkt alt han kan. Jeg hadde selv forslag til blodprøver og det var han enig i og ble ikke sur for at jeg er "bedreviter" eller noe slikt. Er det noe så sjekker han det opp med ekstra blodprøve istedenfor å se det ann. Jeg har aldri blitt sendt hjem med plager uten en henvisning eller med beskjeden å se det ann. Jeg har fått en diagnose som er svært omstridt hos legene og mange bruker årevis for å nå frem hos legen sin om at de er syke og må gjerne bytte lege. Han fant ut av det og hadde diagnosen på papiret iløpet av 7 mnder.

Forrige legen min puttet alt i en "angst skuff" og syns alle undersøkelser for evt plager jeg kom med var unødvendige.

Anbefaler sveaas til de jeg kjenner og gruer meg til han blir pensjonist!

Legesenteret for øvrig er vanskelig å komme i kontakt med. Jeg bruker helserespons appen med godt hell. Har som regel fått time ila 1-3 dager. Men er 1 dame der som er utrolig vanskelig og sur hele tiden og mener du skal ringe legevakt eller må ringe mellom 0845 og 0900 for time(noe som er en utfordring i seg selv)

De andre er hyggelige også de på labben.

Behagelig, dyktig og omsorgsfull lege!

Lege: Anne Lindseth Skrevet

Har fokus på pasienten, føler meg trygg, blir sjekket nøye. Tar viktige blodprøver, sender henvisning ved det minste tvil. Sender alltid prøvesvar til meg. Veldig god også på den psykiske siden, denne legen viser at hun bryr seg om pasienten!
Absolutt en lege og anbefale!