Nedre Eiker Legesenter

Nedre Tverrgate 3 3050 Mjøndalen

Siste vurderinger av behandlere ved Nedre Eiker Legesenter

Trygg, kunnskapsrik og ser deg

Lege: Hans Kristian Sveaas Skrevet

Har hatt ham som fastlege siden jeg var 23 år nå er jeg snart 63. Han har fulgt meg som lege gjennom både glede og sorg og alltid greid å gjøre ting lettere ved å sørge for god oppfølging og ha tid til meg. Blir ikke lett å starte med ny fastlege men jeg ønsker ham lykke til som pensjonist, det fortjener han sannelig!

Empatisk og god lytter

Lege: Nina Gilhuus-Kiani Skrevet

Alltid blitt tatt på alvor, og følger meg godt opp. Henviser videre til spesialist når det er nødvendig. Vil aldri ha noen andre.

En lege av sjeldent kaliber!

Lege: Hans Kristian Sveaas Skrevet

Har hatt Sveaas som fastlege i alle år, og har alltid vært storfornøyd! Han er alltid hyggelig, faglig dyktig og tar mine symptomer og bekymringer på alvor. Føler meg alltid hørt og ivaretatt etter et besøk hos han.

Forståelsesfull og trygg

Lege: Hans Kristian Sveaas Skrevet

Hatt Sveaas i alle år, og har aldri vurdert å bytte. Han tar seg god tid til samtale og er meget forståelsesfull. Gruet meg som aldri før til dagens legetime, men Sveaas fikk meg til å gå smilende ut derfra (det til tross for en kjip sykdomssituasjon). Han anbefales på det varmeste!

Fantastisk lege!

Lege: Bahram Kiani Skrevet

Jeg har hatt Kiani som fastlege i noen år nå, og er svært fornøyd! Han er dyktig i faget sitt, og sørger for å henvise pasienten sin videre til spesialist/bildediagnostisk fort slik at man slipper å vente så lenge. Jeg skadet meg for ca et år siden, og han henviste meg videre til MR undersøkelse til et sted han visste det var kort ventetid. Da han mottok svar på MR, henviste han meg til spesialist med en gang der det var kortest ventetid, samtidig som han fulgte meg opp selv. Hadde det ikke vært for han (og såklart min dyktige fysio som raskt fikk meg i opptrening etter diagnosen var satt), ville jeg vært sykemeldt mye lengre enn to måneder. Det er flere andre tilfeller hvor jeg har trengt utredning og oppfølging hvor han har stått på hver gang.

Han tar deg seriøst, og er veldig rett fram. Kommer ikke til å bytte fastlege, for å si det sånn!