Nedre Eiker Legesenter

Telefonnummer32 27 23 0032 27 23 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Torggata 3 3050 Mjøndalen

Siste vurderinger av Nedre Eiker Legesenter

Respektfull og tar initiativ

Lege: Anne Lindseth Skrevet

Skriver denne som min «avskjedshilsen» ettersom Anne har redusert sin liste og jeg måtte bytte fastlege.
Har hatt Anne som fastlege i ti år, og har alltid vært fornøyd. Har fått dekket mitt behov for å bli hørt og tatt på alvor. Min oppfatning er at hun gjør gode vurderinger, henviser videre når i tvil, følger opp med prøvesvar etc. Er det noe særlig viktig, tar hun seg tid. Det var tilfelle for min del i livskrise 5 år tilbake.
Synes ventetid på telefon, og for å få time kan være lang. Anbefaler henne likevel på det varmeste!

Veldig diktig!

Lege: Khakan Altaf Chaudhry Skrevet

Kjempe førnøyd med Chaundry. Ham hører pasientene sine og er en omsorg lege. Er punktlig og ta pasientene på alvor!
Veldig førnøyd!

Forutinntatt og likeglad.

Lege: Khakan Altaf Chaudhry Skrevet

Denne legen mangler de elementære tingene man kan forvente av en fastlege. Desverre har han 1500 pasienter og han skylder selv på dette når han blir konfrontert med at han ikke har fått med seg vesentlige opplysninger om pasienten.
Her bør man styre unna, helsen er det viktigste man har.

Ikke helt fornøyd..

Lege: Harald Sommerfeldt Skrevet

Ble flyttet over på denne legen uten forvarsel. Første gang jeg bestilte time måtte jeg vente kjempe lenge med å få en ledig time.
Når jeg kom inn og fortalte min situasjon og plage ble jeg ikke tatt på alvor, følte meg hånet da han lo av meg. Virket ikke som han hadde mye greie på det han snakket om.Virket veldig likegyldig og nektet å sende meg videre til spesialist. Ikke fornøyd.

Hilsen

Dyktig

Lege: Bahram Kiani Skrevet

Bahram er en meget dyktig fastlege som stiller opp for pasientens behov på kort varsel. Trygg og kunnskapsrik. Fortsatte å pendle Oslo-Mjøndalen i 4 år kun for å fortsette å ha Bahram som fastlege. Anbefales.