Nedre Eiker Legesenter

Telefonnummer32 27 23 0032 27 23 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Torggata 3 3050 Mjøndalen

Siste vurderinger av Nedre Eiker Legesenter

Trygg og erfaren lege.

Lege: Harald Sommerfeldt Skrevet

Tar seg tid til å lytte, og lager alltid en plan for oppfølging av mine problemet. Kan ikke ønske meg mer av en lege.

En god lege!

Lege: Khakan Altaf Chaudhry Skrevet

Khakan er en profesjonell og flink lege som virkelig ser pasienten. Han er lett å snakke med, er åpen og veldig hyggelig. Hvis det er noe han er usikker på så sender han deg videre, altså han tar deg på alvor. Den beste legen jeg har hatt!

Bedrevitende og kan være nedlatende

Lege: Harald Sommerfeldt Skrevet

Her føler man at man står med lua i hånda. Mer opptatt av at du neppe har peiling på diagnosen selv enn å være imøtekommende og vennlig. Har nok glemt at pasienten er hans «kunde» som bør pleies og ikke møtes med skepsis. Faglig sett er han sikkert rutinert og kunnskapsrik, men det må man jo kunne ta for gitt.

Respektfull og tar initiativ

Lege: Anne Lindseth Skrevet

Skriver denne som min «avskjedshilsen» ettersom Anne har redusert sin liste og jeg måtte bytte fastlege.
Har hatt Anne som fastlege i ti år, og har alltid vært fornøyd. Har fått dekket mitt behov for å bli hørt og tatt på alvor. Min oppfatning er at hun gjør gode vurderinger, henviser videre når i tvil, følger opp med prøvesvar etc. Er det noe særlig viktig, tar hun seg tid. Det var tilfelle for min del i livskrise 5 år tilbake.
Synes ventetid på telefon, og for å få time kan være lang. Anbefaler henne likevel på det varmeste!

Veldig diktig!

Lege: Khakan Altaf Chaudhry Skrevet

Kjempe førnøyd med Chaundry. Ham hører pasientene sine og er en omsorg lege. Er punktlig og ta pasientene på alvor!
Veldig førnøyd!