Nedre Eiker Legesenter

Nedre Tverrgate 3 3050 Mjøndalen

Siste vurderinger av behandlere ved Nedre Eiker Legesenter

Trygg, hyggelig og real lege.

Lege: Khakan Altaf Chaudhry Skrevet

Profesjonell og god lege alt i alt. Tar seg tid og lytter, tross at han også prøver å følge tiden. Følger opp og gjør gode, individuelle vurderinger. Henviser om egen kunnskap kommer til kort, og purrer/følger opp også dette.

Dr. Chaudhry har også et dyktig lag med barn, og mine egne barn syn legen er "verdens beste lege".

Anbefaler Dr. Chaudhry varmt til dem som ønsker ha god kjemi og kommunikasjon i lege-pasient-forholdet.

Dyktig lege

Lege: Khakan Altaf Chaudhry Skrevet

Han er den beste fastlegen jeg hatt, får meg til å føle meg trygg og velkommen i kontoret hans hver gang jeg har time. Han tørr å sende meg til spesialister og er veldig dyktig. Jeg er veldig heldig for å ha han som min fastlege.

Veldig fornøyd med min lege.

Lege: Khakan Altaf Chaudhry Skrevet

Han er lyttende og rådende og jeg føler at han ser meg og har tid til meg.
Er seriøs og dyktig, tar meg på alvor 😁👍

Trygg og lytte på pasient meningene.

Lege: Henriette Skaar Skrevet

Jeg er ikke vant til legebesøk på minst 9 år siden jeg har flyttet i Norge. Etter HELFO valgte ny fastlege til meg, er det grunnen å ha avtale hos henne og bli kjent med lege. Første inntrykk er jeg ganske behagelig og føler trygg med henne. Hun hører og åpner til pasient medvirkling før behandling. For meg er det viktigste egenskap. Deretter er hun alltid rask oppfølging med saker. Jeg får svar fort når jeg levere inn spørsmål. Tusen hjertelig takk og thump-up til min fastlege.

Vurderer å bytte

Lege: Bahram Kiani Skrevet

Har hatt Kiani i 12 år, men nå vurderer jeg å bytte. trenger heldigvis sjelden å oppsøke han, men i de senere årene har han blitt mer stresset. Ikke så rart med det store arbeidspresset. Men føler ikke at han "ser" deg lenger. Han forklarer veldig lite, må selv spørre om hva medisinene er for (det burde han vel forklart) .Sender henvisning videre uten å si det. Får sms om time, men aner ikke hvorfor (selv om det går opp for meg fort) Han er nok en dyktig lege, men må bli flinkere til å kommunisere med pasienten.