Nedre Eiker Legesenter

Nedre Tverrgate 3 3050 Mjøndalen

Siste vurderinger av Nedre Eiker Legesenter

Interessert

Lege: Anne Lindseth Skrevet

Jeg føler legen kjenner meg godt nok til å foreta riktige vurderinger. I tillegg stoler jeg på hennes vurderinger. Hun virker interessert i meg og hvordan jeg har det. Totalt meget godt fornøyd

Superfastlegen

Lege: Khakan Altaf Chaudhry Skrevet

Imøtekommende, seriøs, lyttende, hyggelig, omsorgsfull, effektiv, morsom og hjelpende! Her går man alltid ut med et smil, nesten samme hvor «kjipt» man har det.
Han bruker e-portalen, og svarer raskt! Her har du fastlege for livet!

Behjelpelig

Lege: Khakan Altaf Chaudhry Skrevet

Rask og flink. Han er god lytter.flink å følge opp. Gi til pasienter gode råd. Jeg føler meg trygt hos han.

Trygg og god

Lege: Khakan Altaf Chaudhry Skrevet

Når en blir kronisk syk, er det viktig å ha en lege som kan ivareta hele seg.
Khakan Altaf Chaudhry er en lege som gjør det.
Dyktig på alle områder🌝

Sløvt

Lege: Nina Gilhuus-Kiani Skrevet

Etter min erfaring var hun ikke flink nok til å utelukke eller henvise. Hun er ingen spesialist, men opplever likevel at diagnoser som burde tas av en spesialist stilles hos henne. Føler at jeg alltid hadde spørsmål som jeg ikke fikk svar på når jeg var ferdig med time hos henne. Hun burde bli flinkere på å ta flere prøver, sende til analyse, henvise enn det hun i alle fall var. Hun er en allmennlege og ingen spesialist i alt mulig. Lang ventetid på legetime. Resepsjonen er ikke alltid imøtekommende, og dersom man ikke er veldig bestemt så kan man føle seg avfeid.