Heiaklinikken

Gamle drammensvei 98 3420 Lierskogen

Siste vurderinger av behandlere ved Heiaklinikken

Hyggelig, lytter men følger ikke opp!

Lege: Erlend Aasbø Olaussen Skrevet

Har vert min fastlege i flere år. Men nå er jeg ikke fornøyd, følger ikke opp.
Vanskelig å tå time. Avtaler aldri ny time for oppfølging.

Uengasjert

Lege: Andreas Heimli Skrevet

Som siste innskriver opplevde heller ikke jeg at man blir kjent med denne legen etter som tiden går. Jeg var av den oppfatning at han syntes det var ukomfortabelt å ta opp psykisk helsetilstand, derfor ble det også ukomfortabelt å ta opp slike tema. For meg virket han uinteressert og lite engasjert i meg som pasient. God service fra kontorpersonale og vikarer.

Jeg blir godt ivaretatt av Erlend Olaussen!

Lege: Erlend Aasbø Olaussen Skrevet

Vi snakker om alt på en behagelig måte, vi er også ferdig når vi er ferdig - uavhengig av antall problemstillinger jeg tar opp.

Trygg og engasjert

Lege: Anita Fransplass Skrevet

Anita er en fantastisk fastlege som ser hver enkelt pasient. Jeg blir møtt med forståelse, empati, og ikke minst et engasjement for mitt liv og helse. Hun er presis og profesjonell, noe som gjør at jeg aldri er i tvil om hva hun sier og mener. Hun hører på meg og viser stor forståelse for tingene jeg tar opp henne, det er veldig fint å føle at jeg blir tatt på alvor når jeg velger å deler noe. Jeg føler meg trygg og ivaretatt når jeg snakker med Anita, og anbefaler henne som fastlege på det sterkeste.

Flink og hyggelig lege

Lege: Anita Fransplass Skrevet

Anita tar seg tid til å snakket med deg. Hun er flink til å lytte. Om hun er usikker, tar henne kontakt med spesialister. Hun er flink til å følge opp prøver svar(blodprøver), enten ved å sende melding(via pasien post) eller å ringe.
Veldig positivt at man også kan følge med på blodprøvende selv via Furst.
De gangene Anita ikke har ledig time, har jeg fått hos andre i klinikken, veldig hyggelig alle man.

Kan anbefale Anita på det varmeste.

Dette har ikke noe med Anita å gjøre, men telefonen og labben burde ha åpnet før kl 08:30.