Aleris Stavanger

Lagårdsveien 80 4010 Stavanger

Siste vurderinger av Aleris Stavanger

Perfeksjonist

Lege: Georg Panczel Skrevet

Jeg var nerøs før timen men når jeg kom inn til Georg merket jeg godt at dette gjør han daglig. Måten Georg behandlet meg når han ser på hva han kan gjøre er som om jeg var en ting(posetivt ment) Det var liksom så normalt for han. Dette har han sett så mange ganger før.
Han lyttet til ønsker og ser på hva som er mulig.
Georg er tilgjengelig på telefon hele tia. *Det er bare å ta kontakt om det er noe* sier han.
De gangene jeg har hatt tatt kontakt har det tatt få sekunder før jeg har fått svar. Det var noe jeg var litt usikker på. Da tok Georg meg inn en ekstra gang for å sjekke. Når han tegnet og målte merket jeg fort at han er ekstremt nøye. Ting han sa og komenterte tyder på at han er en perfeksjonist. Nå er det litt tidlig enda for å se det endelige resultatet. Men til nå ser det utrolig bra ut. Jeg er kjempe fornøyd. Georg er topp.
Jeg vil anbefale Georg på det sterkeste.
Måten Georg er på går over all forventing.
Tusen hjertelig takk Georg.
Du er rå🥰

Trygt og fin opplevelse

Lege: Georg Panczel Skrevet

Veldig godt fornøyd med min opplevelse av Georg Panczel !! Ble godt ivaretatt flink å forklare og skjønne hva jeg personlig var ute etter... kan virkelig anbefales!!!
Resultatet ble akuratt som ønsket og kjempe god oppfølging etterpå!
En trygg og fin opplevelse

Nedlatende

Lege: Sevat Løkensgard Molven Skrevet

Hvis du er på jakt etter en nedlatende lege som ikke kan hjelpe deg videre i å komme til bunns i dine problemer på noe som helst vis ta kontakt med Sevat. Hadde booket en 30 minutters konsultasjon og var sendt ut gjennom døra etter 15 minutter uten engang en henvisning eller ett annet navn som kanskje kunne hjelpe videre. Oppførte seg overlegen, nedlatende og travel med å få deg ut døra.

Dyktig og imøtekommende

Lege: Georg Panczel Skrevet

Jeg hadde en god opplevelse hos Georg!
Jeg var veldig nærvøs i forkant av timen min, men han har en rolig væremåte og jeg følte meg trygg og godt ivaretatt med en gang.
Dyktig, presis kirurg som hører på dine ønsker og gjør det beste for å gi deg nettopp det du vil ha.
Sykepleierene som jobbet med han var også utrolig flinke og gav god informasjon.

Trygg og kunnskapsrik lege

Lege: Astvaldur Arthursson Skrevet

Den Lege er en av de beste jeg har vært gjennom. En hyggelig kar , kunnskapsrik , rolig , har tid te å høre deg , og gjør det beste for sin pasient. Han skulle fått gull medalje .