Bergen Hudlegeklinikk

Valkendorfsgaten 9 5012 Bergen

Siste vurderinger av Bergen Hudlegeklinikk

Kjapp og gale

Lege: Ole Rødland Skrevet

Var rask og ta i mot meg og fraskrev seg fort alt ansvar når jeg spurte om hans vurdering av et problem jeg har hatt. Venter 6 mnder på denne timen for å så bli fortalt at han anbefaler meg og ta kontakt med private hudleger å betale penger for behandling da han tydeligvis ikke har kompetanse som offentlig lege.

Flink Hudlege

Lege: Tore Morken Skrevet

Ble tatt på alvor, og fikk god behandling med godt resultat.
Dyktig lege, mye kunnskap og hadde fin pasientkontakt.
informerte godt, og fikk god oppfølging. Alt i alt fornøgd.

Tar seg godt tid

Lege: Tore Morken Skrevet

Dr. Morken tok seg god tid og snakket med min sønn på 5år. Han kom med gode råd og veiledning. Veldig fornøyd!

Dårlig hudlege

Lege: Ole Rødland Skrevet

Når jeg var hos time der fikk jeg nermest ingen info/råd om min sykdom på tross av mine spørsmål men fortsatte gå til behandling der. Men pga dårlig økonimi hadde jeg en ubetalt regning på ca 500 kr så da valgte han å avslutte behandlingen min og nekte meg hjelp. Jeg kjøpte da eget utstyr og fikk time hos en annen mye mer behjelpelig lege for hvordan å bruke det. Har nå ingen problemer. Men ikke pga ole

Behandlingen uten ansvar hos Dr.Morken

Lege: Tore Morken Skrevet

Jeg hadde frysebehandling 1 gang hos Dr. Morken. Mine føflekker gikk ikke bort første gang. Jeg ønsket å bestille en time hos dr.Morken for andre gang for å fjerne føflekker. Dr.Morke sendte meg å behandle føflekker til Volvat eller Aleris.Dr.Morken har ikke ansvar for behandlingen og for pasienten.