Bergen Hudlegeklinikk

Valkendorfsgaten 9 5012 Bergen

Siste vurderinger av Bergen Hudlegeklinikk

Kunnskapsrik og dedikert

Lege: Tore Morken Skrevet

En lege til å stole på, en lege som kan sitt fag, både medisinsk og menneskelig. Følger opp og er tilgjengelig, både på kontoret og per telefon.

Vi var inne over 10 ganger på ca 6 mnd, det var aldri et problem å få time når vi først var kommet til og hadde startet behandling

Den dårligste hudlegen som finnes!

Lege: Ole Rødland Skrevet

Jeg fikk tildelt en hudlegetime av fastlege på et problem jeg har hatt i 1 år pigmenteringflekk på nesen. Jeg måtte vente 6 MÅNDER på timen. Når dagen kom var jeg veldig glad for å endelig bli kvitt problemet mitt( har nå slitt med pigmenteringsflekk i 2 år) kommer til han og jeg møter muren! Han tar deg ikke på alvor! Alt jeg har å si betyr ingenting.Han kommer med tilbakemelding på at den går vekk. Nei, pigmenteringflekker går ikke vekk(søk på nettet hvis dere ikke tror meg) Håper ingen får tildelt time oss denne legen! Den dårligste hudlege mener jeg! Jeg blir så irritert og skuffet når hudlegen ikke tar meg på alvor , problemet jeg har påvirker hvordan jeg har det som person, og derfor er veldig viktig at jeg blir kvitt dette problemet.Anbefales ikke! Grunnen til at jeg skriver dette er fordi jeg ikke vil at andre personer skal oppleve deg jeg har opplevd.

Positiv

Lege: Ole Rødland Skrevet

Noe av det første han sier er "dette ordner vi". Følte han tok meg på alvor og ønsket å hjelpe. Fikk behandling med en gang og han var flink til å forklare hva kuren gikk ut på. Satt opp kontrolltime med en gang.

Jeg kom også inn på minuttet til timen min, ingen venting.

Veldig positiv opplevelse.

Eneste konstruktive kritikk jeg har er til selve praksisen, ikke til Rødland direkte. De kunne gjerne hatt lengre telefontid, det er det eneste jeg synes er dumt.

Er veldig glad for at jeg ble henvist til Rødland av min fastlege :)

Misfornøyd

Lege: Ole Rødland Skrevet

Vennlig og blid. Men ingen god opplevelse å komme ut av legekontoret med følelsen å ikke bli tatt på alvor. Jeg fikk hverken svar på problemet eller spørsmålene mine. Kommer ikke tilbake.

Skuffet

Lege: Ole Rødland Skrevet

Ventet på denne timen i 3 måneder... Lytter ikke, når jeg prøver å vise bilder av problemet ser han så vidt på de. Gjettet seg frem til noe og gidde meg en salve.. 2min så var jeg ute igjen uten konkrete svar eller noe klokere! Kommer ikke igjen..