City Legesenter AS

Nedre Storgate 6 3015 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved City Legesenter AS

Anbefales ikke

Lege: Aje Paul Singh Dhillon Skrevet

Har ikke hatt god opplevelse av legen. Gir veldig dårlig oppfølging. Tar seg ikke tid med pasient for å forstå problemet og ser ut som han bare vil bli ferdig med deg uten ordentlig oppfølging

Utilgjengelig og avvisende

Lege: Sarah Giessing Kallevik Haagensen Skrevet

90% av tiden ikke tilstede da hun bruker vikarer ofte. Selv da hun var tilstede sendte hun meg til en deltidsvikar for noe som krevde hennes godkjenning. Sarah er ikke tilstrekkelig som en fastlege og bagatelliserer problemene dine. Viser lite sympati ovenfor pasient.

Trygg og føler meg ivaretatt

Lege: Sarah Giessing Kallevik Haagensen Skrevet

Veldig fornøyd med Sarah, føler meg veldig godt ivaretatt. Hun bryr seg og jeg føler meg sett og hørt. Veldig flink til å gi tilbakemeldinger på tlf og på e-kons. Ordentlig god fastlege

Ufølsom og kynisk

Lege: Frøydis Anne Brunvoll Sørensen Skrevet

Hun er ikke imøtekommende når man gir informasjon om egen tilstand som hun er uenig i at kan være sånn. Blir fort kranglete og kaster bort legetimen på å heller lese seg opp på et hun mener hun har rett i. Min anbefaling er å unngå henne om du trenger hjelp med annet en standard småsykdom eller synlige skader på kroppen. Når man stiller spørsmål får man beskjed om å lese seg opp på regler selv istede for å svare på spørsmål

Fantastisk lege

Lege: Sarah Giessing Kallevik Haagensen Skrevet

Svært dyktig lege. Hun gir god informasjon uten å snakke ovenfra og ned. Hun er god til å lytte, er ydmyk og gir trygghet. Hun har masse kunnskap, er effektiv og varm samtidig. Veldig flink med barn også. Håper jeg får beholde henne som lege for meg og familien så lenge som mulig.