City Legesenter AS

Nedre Storgate 6 3015 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved City Legesenter AS

God lege som tar pasienten på alvor

Lege: Frøydis Anne Brunvoll Sørensen Skrevet

Frøydis er tilgjengelig, viser forståelse og tar pasienten på alvor. Noen ganger litt lang ventetid på legetimer, men jeg kommer alltid inn på dagen hvis det er noe akutt.

Skuffet

Lege: Ellen Ræstad Iversen Skrevet

Ikke fornøyd. Synes legen bør lytte til pasienten enn å være opptatt av sin kvote på sykemelding.....

Trygg og vennlig

Lege: Sarah Giessing Kallevik Haagensen Skrevet

Viser god forståelse for mine fysiske og mentale plager. Hun er hjelpsom og flink til å finne løsninger. Føler at hun bryr seg.

lite hensyn

Lege: Frøydis Anne Brunvoll Sørensen Skrevet

føler det er veldig sårende med barnetegninger over hele kontoret. kom for frivillig abort. har hatt spontanabort før og har mye av det i familien, var ikke en planlagt graviditet og orket ikke tanken på å forberede meg, uten barnefar, for "ingenting". hva med alle som kommer hit med samme problem, ufrivillig barnløshet....

Lite oppfølging og iniativ

Lege: Frøydis Anne Brunvoll Sørensen Skrevet

City legesenter er vimsete og har lite kontroll på ting. Lang kø på telefonen, lang ventetid på legetime, roter med tidspunkt for legetime, kjøpesenteret som kontoret ligger i gjør det ikke noe bedre da man føler man går i en lang labyrint for å komme seg dit. Hyggelige resepsjonister er det i hvert fall da.

Jeg får intrykk av at Sørensen er glemsom, rotete og følger ikke opp behandlingen på en konstruktiv måte. Jeg kommer med problemer der vi prøver å finne ut hva de kan skyldes ved å ta blodprøver, men når disse er negative, får jeg bare en melding om at "prøvene var negative". Ingen videre oppfølging. De gangene jeg har blitt henvist videre til spesialister og blitt diagnostisert har jeg vært veldig fornøyd. De gangene spesialistene ikke har funnet ut av problemet mitt, stopper behandlingen og jeg blir usikker på hvor jeg skal ta det med videre. Ingen oppfordring til å bestille time, eller forslag til hva annet som kan skyldes problemet.

En gang ventet jeg et halvt år på å bli henvist videre til spesialist, og da jeg ringte for å høre hvor mye lengre jeg måtte vente, viste det seg at hun hadde rotet bort skjemaet som var essensielt for henvisningen.

En annen gang ventet jeg på svarene på en rekke blodprøver jeg hadde tatt, og måtte til slutt ta kontakt selv med legekontoret for å få vite svaret. Jeg må medele at en vikar hadde steppet inn i denne perioden, og at det da var kanskje komunikasjonsproblemer mellom lege og vikar som var problemet.

Jeg har mistet tillit til Sørensen og City legesenter.