City Legesenter AS

Nedre Storgate 6 3015 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved City Legesenter AS

Veldig fornøyd

Lege: Frøydis Anne Brunvoll Sørensen Skrevet

En hyggelig lege man fører seg trygg og komfortabel med. Enkelt og snakke med, og alt i alt- veldig fornøyd.

Trygghet

Lege: Ellen Ræstad Iversen Skrevet

Hyggelig, lyttende og tryggende. Man føler seg sett, hørt og blir godt tatt imot.
Noe lang ventetid på både telefonen, timebestilling og før den bestilte timen.

Kunnskapsrik og trygg

Lege: Aje Paul Singh Dhillon Skrevet

Jeg er veldig godt fornøyd med fastlegen. Han ser meg som pasient og følger godt opp.
Jeg har hatt noen alvorlige diagnoser med behandling i sykehus, og fastlegen har fulgt godt opp i etterkant. Jeg føler meg trygg hos han. Vi har en god dialog. Håper jeg kan beholde han som fastlegen lenge.

Bra

Lege: Sarah Giessing Kallevik Haagensen Skrevet

Hun er den beste fastlegen jeg har hatt. Henne har alltid tid og henne er veldig morsom. Hun følger meg alltid opp

Anbefales på det sterkeste

Lege: Frøydis Anne Brunvoll Sørensen Skrevet

Ser du etter en lege som forstår deg, får deg til å føle deg ivaretatt og som er interessert i deg. Er dette den rette legen. Hun setter av god tid til deg og hører på deg og etter opp behandlingsopplegg i samarbeid med deg. Veldig glad for å ha byttet lege og at jeg valgte henne som min lege. De ansatte i resepsjonen er også meget hyggelige og hjelper til så godt de kan ifht legetimer og evt andre spm. Absolutt en lege å anbefale videre. Jeg er SUPER FORNØYD :)