City Legesenter AS

Nedre Storgate 6 3015 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved City Legesenter AS

Forståelsesfull og vennlig

Lege: Frøydis Anne Brunvoll Sørensen Skrevet

Hun tar seg tid til å lytte. Veldig lett å snakke med, og ser pasientens behov. En lege jeg ikke ville hatt noen problemer med å anbefale videre.

Flink, kunnskapsrik og oppmuntrende lege

Lege: Ellen Ræstad Iversen Skrevet

Hun kjøpte min gamle fastlege's praksis rett før jeg ble rammet av veldig alvorlig sykdom, og jeg kunne ikke vært heldigere. Når jeg trengte en fastlege som så meg, mennesket bak den utrolig skremmende diagnosen- så var hun der. Jeg fikk alltid time når jeg trengte det, jeg kunne komme dit med spørsmål, tanker, for å få medisiner, for ideer til hva jeg kunne gjøre for at hverdagen min ble bedre. En lege som er der når man virkelig er dårlig er utrolig viktig.

Super lege

Lege: Sarah Giessing Kallevik Haagensen Skrevet

Jeg har gjennom årene vært hos flere leger, men aldri har en annen lege tatt meg så mye på alvor. Takket være Sarah ble diagnosen min satt svært tidlig i sykdomsforløpet. Hun henviste meg videre, tok alle nødvendige prøver, og ringte ofte for å høre om hvordan tilstanden min var. Hun er i tillegg svært flink til å vise empati samt roe meg ned med mine beskymringer med sin positive væremåte. Selvom jeg var i utlandet en periode, var hun lett tilgjengelig slik at jeg kunne ringe for å søke råd og hjelp. Du føler deg i trygge hender hos Sarah, hun har alltid god tid til å lytte og hjelpe.

Mindre fornøyd

Lege: Ellen Ræstad Iversen Skrevet

Hadde liten tid, rettet veldig på meg om jeg sa noe feil. Litt hånlig og ovenpå. Hadde behov for sykemelding men hun trodde ikke på at jeg ikke jobbet i en IA bedrift og ba meg sjekke på jobb først, så måtte komme tilbake senere i uka for å hente en sykemelding. Lang ventetid på telefon, en gang ventet jeg i 30 min, og en annen gang i 40 min. Skulle hatt sms booking.

Flink lege, men sykepleierne..

Lege: Ellen Ræstad Iversen Skrevet

Ellen kan bare si positive ting om! Hun ser meg, tar meg på alvor og interesserer seg for hele situasjonen min. Hvis hun ser at vi ikke kommer i mål med alt vi skulle pratet om er hun rask med å sette opp en ny time i nærmeste framtid. Det liker jeg godt. Faglig synes jeg hun virker trygg, og er samtidig åpen for mine innspill.

Når det gjelder omstendighetene rundt kontoret og de andre ansatte må det likevel være lov å komme med en liten kritikk. Jeg har opplevd de ansatte på kontoret (ikke Ellen) som litt "sladrete", hvor jeg har fått gjenfortalt historier fra andre i familien eller venner. Dette opplevde jeg som ubehagelig og uprofesjonelt. Det er også veldig vanskelig å komme igjennom på telefon, og nettløsningen deres er utrolig dårlig bygget opp via PasientSky. De har heller ingen SMS-bestilling av time eller resept.

NB! Ingen heis til 2. etasje.

Ellers er jeg veldig fornøyd. ;)