City Legesenter AS

Nedre Storgate 6 3015 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved City Legesenter AS

Dyktig lege som lytter

Lege: Frøydis Anne Brunvoll Sørensen Skrevet

Det hun ikke vet det finner hun ut! En fastlege som tar tid til å kommunisere med pasienten og faktisk lytter. Som ikke dømmer eller "skremmer" unødig, men tvert i mot oppmuntrer og finner ut hva som hjelper. Skriver gode henvisninger og står på for pasienten overfor spesialisthelsetjenesten, NAV etc. Håper hun forblir fastlege!

Dyktig og kunnskapsrik

Lege: Aje Paul Singh Dhillon Skrevet

Opplever denne legen veldig kunnskapsrik, hyggelig og lyttende. Ikke opplevd noe negativitet ved Aje Paul. Han følger godt opp.

Dessverre kan det av og til være litt utfordrende å få time hos han på grunn av full booket. Men han svarer raskt på elektroniske konsultasjoner.
Alt i alt jeg er veldig fornøyd med Aje Paul som fastlege.

Trygg og hjelpsom.

Lege: Simen Christoffer Ruud Skrevet

Skal være helt ærlig og si at jeg ikke har hatt en bedre fastlege. Han er veldig flink, hører alltid på deg og vil hjelpe deg ut. Ikke nok med det, så er han veldig motiverende og har alltid hyggelige samtaler med han. Du er super Simen!

Trygghet og omsorg

Lege: Sarah Giessing Kallevik Haagensen Skrevet

Jeg er takknemlig at både meg og mitt barn har Sarah som fastlege. Hun tar seg alltid god tid og ønsker det beste for pasienten. Sarah er en stor trygghet og man føler seg godt ivaretatt både selv og med sine barn.

Dyktig og hyggelig

Lege: Frøydis Anne Brunvoll Sørensen Skrevet

Er veldig fornøyd med Frøydis og kommer aldri til å bytte meg vekk fra henne frivillig! Hun tar seg tid til å lytte, hyggelig, empatisk og faglig oppdatert. Hun er svært nøye og følger opp!