City Legesenter AS

Nedre Storgate 6 3015 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved City Legesenter AS

Nyutdannet

Lege: Sarah Giessing Kallevik Haagensen Skrevet

+Jeg ble møtt godt i begynnelsen med forståelse, hun lyttet og ville hjelpe. veldig hyggelige jenter som jobber i resepsjonen. moderne lokale.

-opplever også legen som veldig stresset noen ganger , somling med å sende ut e-resept som skulle vært på faste datoer. dette førte til plager hos meg ( pasient ). tilslutt lyttet hun ikke lenger og ble kald. jeg opplever henne som en uerfaren lege uten empati. og liten forståelse for og sette seg inn i andres situasjon.

Litt for rask i beslutninger

Lege: Ellen Ræstad Iversen Skrevet

Legen er veldig vennlig og lytter nøye, men jeg syns at hun er for raskt med løsningen og er villig til å utføre kirurgiskbehandlinger selv om det er lurt å gjennomføre behandlingen hos spesialist eller på sykehus.
Nesten umulig å ringe dem. Måtte dra dit for å få time!

Ikke fornøyd

Lege: Sarah Giessing Kallevik Haagensen Skrevet

Virker uintressert i det jeg sier, virker som om hun ikke tror på meg når jeg forteller om mine plager. Mange av tingene jeg tar opp får jeg svar som "det er bare sånn det er"... Vanskelig å bli henvist videre. Vanskelig å få tillit.

Super!

Lege: Sarah Giessing Kallevik Haagensen Skrevet

Min mor med alvorlig Cols, har aldri tross sine 83 år opplevd maken til service og empati! Sarah ringte min mor opp etter to dager for å høre hvordan det gikk med henne. Hun ringte også til hjemmesykepleien mens min mor satt der,og ordnet hyppigere tilsyn under sykdomsperioden. Min mor opplevde henne meget sympatisk,empirisk og med god tid.

UDUGELIG!!!!

Lege: Sarah Giessing Kallevik Haagensen Skrevet

Dette er en lege uten empati, ingen interesse av pasienten sin. Hun setter seg ikke inn i pasienten sin, å forstår ikke omfanget ei heller innsikt i plagene til pasienten. Hun somler, å følger ikke opp pasienten. Kommer ikke med innspill, og nesten nekter å henvise videre. En meget dårlig erfaring samlet sett. Helt klart en ung å uerfaren lege, uten innlevelse å forståelse. Anbefales IKKE!! ( ja, jeg bytter lege)