Logo for Privathospitalet Fana Medisinske Senter

Privathospitalet Fana Medisinske Senter

Logo for Privathospitalet Fana Medisinske Senter

Om klinikken

Privathospitalet er lokalisert på Paradis i Bergen, noen minutters kjøring fra Nesttun, plassert langs bybanen. Privathospitalet er et offentlig godkjent sykehus med moderne sykehusfasiliteter, 3 store operasjonsstuer og oppvåkning/sengeavdeling med 10 sengeplasser. Vi kan tilby overnatting for våre pasienter. Vi har medarbeidere med lang erfaring og høy faglig spisskompetanse, alle er de spesialister innen sine fagfelt.

Våre hovedfagområder er kosmetisk plastikkirurgi, hudbehandlinger, ortopedi, åreknute operasjoner og øre-nese-hals kirurgi. Privathospitalet er ISO 9001 serfifisert og ISO 14001, kvalitetsledelsessystem som kvalitetssikrer prosedyrer og ivaretar trygg pasientbehandling. Privathospitalet har et svært veletablert renommé og er ikke bare ledene i Norge, men også det største frittstående private sykehus i Norge som driver med kosmetisk kirurgi.

Gjennom mange år har vi opparbeidet et solid renommé innen kosmetisk plastikkirurgi og ansees å være blant de ledende innen plastikkirurgi på Vestlandet. Vi utfører alle former for kosmetisk og plastisk kirurgiske inngrep som eksempelvis brystforstørrelse, brystreduksjon, liposculpture (varig fettfjerning), ansiktsløftning (facelift), bodylift, kosmetiske nesekorreksjoner, operasjoner for utstående ører, øyelokkplastikker o.l.

Vi tilbyr øverste klasse av injeksjoner, trådløft, kosmetisk sykepleie med peelinger, laser behandlinger hårfjerning og kar, pigmentflekker og tatoveringsfjerning.

Privathospitalet konsulterer og opererer private pasienter, forsikringspasienter og offentlige pasienter for Helse Vest og via ordningen Fritt behandlingsvalg. Vi har også offentlig operasjonsavtale med Helse Vest siden 2001. I dag har vi løpende avtale innen nese og bihulekirurgi og medisinsk indisert plastikkirurgi. Vi har også avtale om offentlig dekkede operasjoner for åreknuter med medisinsk indikasjon. Offentlige pasienter betaler kun egenandel etter offentlige takster. Vi har god kompetanse og lang erfaring innen allergiutredning og behandling og utfører spirometri, prikktesting og gir allergivaksinasjon mot for eksempel bjørk, pollen, timotei, hund og katt.

Velkommen til Privathospitalet på Paradis.

Siste vurderinger av Privathospitalet Fana Medisinske Senter

3 MISLYKKEDE NESEOPERASJONER

Lege: Bjørn E. Rosenberg Skrevet

Det jeg angrer mest på i mitt liv var mitt møte med Bjørn Rosenberg.

Resultatet var mislykket både estetisk og funksjonelt og jeg har hatt 3 korrigerende operasjoner for å rette opp det han har gjort. Og det er fremdeles ikke bra.

Bjørn Rosenberg sin oppfølging har heller ikke vært tilstede i ettertid.

Jeg advarer sterkt å dra til denne kirurgen, da det har påført meg en betydelig påkjenning både fysisk, økonomisk og mentalt

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Stein Helge Glad Nordahl Skrevet

I dag var eg hos Stein Helge. Det var kjekt å se igjen mannen som antagelig redda livet til datter mi èin del år tilbake. Ho var henvist for å ta mandlene, men til vårt store hell , oppdaga han at det var bilyd på hjertet hennes . Han henviste oss til hjerteavdeling, der det viste seg at hjertet hennes mangler vegg mellom høyre og venstre hjertekammer. En mandeloperasjon med det hjertet, kunne ha kosta ho livet! To andre fastleger som lytta på ho, kunne ikke høre at noe var galt. Så i dag var eg pasient, blei henvist videre, og føler meg trygg på at han har gjort trygge valg for meg. Så takk igjen for du gjør èin så god jobb❤️

Har operert bihule og har fått en bedre hverdag

Lege: Stein Helge Glad Nordahl Skrevet

Jeg opererte bihulene i juni og har blitt godt fulgt opp. Puster bedre ut nesen og sover bedre om nettene.
Skulle gjort dette for lenge siden.
Fornøyd så langt.

Dyktig og kunnskapsrik

Lege: Stein Helge Glad Nordahl Skrevet

Etter 1 år med tette bihuler, ble jeg henvist til Dr. Nordahl.
Jeg kom raskt til og kort tid etter var jeg operert.
Går nå til jevnlige kontroller og føler meg vel ivaretatt.

Flott og imøtekommende lege

Lege: Stein Helge Glad Nordahl Skrevet

Jeg og to av mine barn har gått til dr.Nordahl i flere år og allergi-vaksinert oss. Vi har alle sammen blitt tatt imot med en førsteklasses behandling. I og med at dette er en behandling som pågår over flere år så føler vi alle at vi har blitt godt kjent med alle som jobber på Privat hospitalet, men vi har som sagt alltid blitt behandlet av dr.Nordahl, og fått et ekstra godt forhold til han. Han er en lege som bryr seg om sine pasienter. Jeg kan virkelig anbefale han på det varmeste.