Logo for Privathospitalet Fana Medisinske Senter

Privathospitalet Fana Medisinske Senter

Logo for Privathospitalet Fana Medisinske Senter

Om klinikken

Privathospitalet er lokalisert på Paradis i Bergen, noen minutters kjøring fra Nesttun, plassert langs bybanen. Privathospitalet er et offentlig godkjent sykehus med moderne sykehusfasiliteter, 3 store operasjonsstuer og oppvåkning/sengeavdeling med 10 sengeplasser. Vi kan tilby overnatting for våre pasienter. Vi har medarbeidere med lang erfaring og høy faglig spisskompetanse, alle er de spesialister innen sine fagfelt.

Våre hovedfagområder er kosmetisk plastikkirurgi, hudbehandlinger, ortopedi, åreknute operasjoner og øre-nese-hals kirurgi. Privathospitalet er ISO 9001 serfifisert og ISO 14001, kvalitetsledelsessystem som kvalitetssikrer prosedyrer og ivaretar trygg pasientbehandling. Privathospitalet har et svært veletablert renommé og er ikke bare ledene i Norge, men også det største frittstående private sykehus i Norge som driver med kosmetisk kirurgi.

Gjennom mange år har vi opparbeidet et solid renommé innen kosmetisk plastikkirurgi og ansees å være blant de ledende innen plastikkirurgi på Vestlandet. Vi utfører alle former for kosmetisk og plastisk kirurgiske inngrep som eksempelvis brystforstørrelse, brystreduksjon, liposculpture (varig fettfjerning), ansiktsløftning (facelift), bodylift, kosmetiske nesekorreksjoner, operasjoner for utstående ører, øyelokkplastikker o.l.

Vi tilbyr øverste klasse av injeksjoner, trådløft, kosmetisk sykepleie med peelinger, laser behandlinger hårfjerning og kar, pigmentflekker og tatoveringsfjerning.

Privathospitalet konsulterer og opererer private pasienter, forsikringspasienter og offentlige pasienter for Helse Vest og via ordningen Fritt behandlingsvalg. Vi har også offentlig operasjonsavtale med Helse Vest siden 2001. I dag har vi løpende avtale innen nese og bihulekirurgi og medisinsk indisert plastikkirurgi. Vi har også avtale om offentlig dekkede operasjoner for åreknuter med medisinsk indikasjon. Offentlige pasienter betaler kun egenandel etter offentlige takster. Vi har god kompetanse og lang erfaring innen allergiutredning og behandling og utfører spirometri, prikktesting og gir allergivaksinasjon mot for eksempel bjørk, pollen, timotei, hund og katt.

Velkommen til Privathospitalet på Paradis.

Siste vurderinger av Privathospitalet Fana Medisinske Senter

Effektiv og behageleg operasjon

Lege: Stein Helge Glad Nordahl Skrevet

God forklaring av kva som skulle gjerast til ei kvar tid. Litt ubehag av bedøvelsen, men relativt lite. Sjølve operasjonen var ingen problem, absolutt ikkje vondt. Effektivt.

Enestående Medisinsk Omsorg: Min Erfaring med Dr. Nordahl

Lege: Stein Helge Glad Nordahl Skrevet

Jeg ønsker å dele min ekstraordinære tilfredshet med Dr. Nordahl, en bemerkelsesverdig doktor. Etter å ha bestilt en time for undersøkelse, fikk jeg en avtale allerede dagen etter. På utrolig kort varsel klarte han å legge til rette for en mandelbehandling samme uke, som var helt avgjørende da jeg skulle reise til USA for studier kun få dager senere. Imponerende nok tok han seg tid til å bistå meg, til tross for at han egentlig skulle jobbe på sykehuset den uken. Den dedikasjonen og omsorgen han viste er uten sidestykke, og jeg kan med oppriktighet si at jeg aldri har vært så tilfreds med helsehjelpen jeg har mottatt, selv etter å ha konsultert både offentlige og private helsetjenester i løpet av de siste månedene. Dr. Nordahl har virkelig hevet standarden for hva man kan forvente av medisinsk profesjonalitet.

Kunnskapsrik og grundig

Lege: Stein Helge Glad Nordahl Skrevet

Er grundig i sine undersøkelser. Og holder deg løpende orientert om hva han gjør og hvorfor gjennom hele undersøkelsen. Oppleves trygt.

Proff og forklarer meg godt

Lege: Stein Helge Glad Nordahl Skrevet

Kommer 16.8.23 for undersøkelse ved min luktesans som er borte.

Blir undersøkt og god forklart

Blir enige om å prøve nesespray og duftekit fra Apotek

Forklarer meg meget godt.
Håper dette kan hjelpe og går herfra positiv

Takk for meg

Laser mandler

Lege: Stein Helge Glad Nordahl Skrevet

Hadde plager med dårlig ånde og mandel stener. Ble henvist fra Haukeland sykehus til Fana medisinske.

Laseroperasjonen var raskt gjennomført av hyggelig og ivaretakende lege. Lite til ingen smerte under laseroperasjonen.