St. Hanshaugen legesenter

Telefonnummer23 47 22 2023 47 22 ...
Lovisenberggt. 7C 0456 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved St. Hanshaugen legesenter

Dårlig opplevelse

Lege: Rebecca Anjum Skrevet

Jeg var nødt til å bytte fastlege etter kort tid da jeg absolutt ikke ble tatt på alvor. Hun er uinteressert i å tilby behandling og jeg ble snakket til på en nedlatende måte. Jeg følte meg utrolig uviktig og minimert etter å ha vært hos Rebecca.

Gir gode svar og følger opp

Lege: Rebecca Anjum Skrevet

Har gått til Rebecca i drygt 6 mnd. og føler at hun er flink! Hun følger opp og gir remis når det trenges. Flink på barn da hun er barnelege på helsestasjon noen dag i uken i tillegg.

Flink lege

Lege: Rebecca Anjum Skrevet

Hadde Rebecca som fastlege i 3 år. Hadde mange vikarer i tiden, som tidvis preget oppfølgingen min. Men generelt mange dyktige vikarer som var gode på kommunikasjon. Tidvis utfordringer med kommunikasjonen med sentralbordet, når de oppleves som "gatekeepers" ved behov for korttime er det utfordrende når man er i dårlig form.

Den tiden jeg har hatt timer hos Rebecca har jeg stort sett vært fornøyd. Rebecca er faglig veldig dyktig, et medmenneske, og jeg føler hun tok meg på alvor og henviste når det var nødvendig.

Rolig og flink

Lege: Waqas Akhtar Amin Skrevet

Har bare positive opplevelser med Amin. Vært hos ham ved både skader og sykdom og han tar meg alltid på alvor. Ser det er noen som rakker ned på legen her, men de meningene reflekterer ikke mitt inntrykk. Han er vel dog ikke en fyr du kan gå å bestille en sykemelding hos, uten å ha en lidelse (og det er en bra ting)

Ingen god opplevelse

Lege: Rebecca Anjum Skrevet

Mitt første møte med fastlegen min var ingen spesielt god opplevelse. Jeg oppsøkte legen min da jeg var i en veldig sårbar periode. I stedenfor å bli møtt med empati og omsorg, opplevde jeg at legen hadde dårlig tid og liten forståelse for situasjonen min. Velger derfor å bytte fastlege.