St. Hanshaugen legesenter

Telefonnummer23 47 22 2023 47 22 ...
Lovisenberggt. 7C 0456 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved St. Hanshaugen legesenter

Dyktig og hyggelig fastlege

Lege: Rebecca Anjum Skrevet

Har hatt Rebecca som fastlege i 2,5 år. Ingenting å utsette på henne. Dyktig, kunnskapsrik og åpen for diskusjon. Følger alltid opp som avtalt.

Kan anbefale henne til alle.

Ryddig og dyktig lege

Lege: Rebecca Anjum Skrevet

Opplever Rebecca som en ryddig og dyktig lege. Hun lytter og analyserer, tar nødvendige prøver og vurderer videre behandling og oppfølgning på en god måte.

Hun ringte tilbake der dette ble avtalt, og hun fulgte meg opp etter en uke for å høre hvordan jeg hadde det.

En god lege om du ønsker en ung, effektiv og faglig trygg fastlege!

Kunnskapsrik, omsorgsfull og trygg

Lege: Suzana Gojkovic Skrevet

Suzana<3 det finnes ingen bedre fastlege. Hun sier det som det er, er drivende dyktig og veldig omsorgsfull. Hun tar sine pasienter på alvor. Dyktig og rolig rundt små barn er hun også, alltid med en liten sjokoladebit i skuffen:) anbefales varmt!

?

Lege: Waqas Akhtar Amin Skrevet

Har hatt Waqas som fastlege i to år, og har vært hos han flere ganger. Hver gang jeg ringer ang time blir jeg bedt om å ringe 08.30 neste dag for å få akuttime, fordi alt er fullbooket, selvom jeg ikke nødvendigvis har et akutt problem. Han kvier seg for henvisninger, sjekker ikke opp i symptomer og viser ingen empati. Det virker som han helst vil ha meg ut igjen så fort jeg har kommet inn i rommet, og han kaster heller en sykemelding etter meg enn å prøve å finne ut hva som er galt/hjelpe meg. Jeg oppsøker per nå heller legevakt enn å dra til han, i vente på ny fastlege. Jeg har blitt sendt gråtene ut flere ganger, og de ganger det faktisk har blitt tatt tester har det vært fordi jeg har mast meg til det, og da himler han nesten med øynene når han går med på det. Dårligste legen jeg har vært til noen gang. Jeg har også flere ganger blitt sendt til Rebecka på nabokontoret hans, og de gangene jeg har vært hos henne har jeg fått vanvittig mye bedre hjelp og ikke minst oppfølging, og symptomer jeg tidligere har fortalt W om har jeg fått hjelp til med en gang hos henne etter kun 1 time.

Et offer

Lege: Waqas Akhtar Amin Skrevet

Vil beskrive Amin som et offer for tidspress han til stor grad velger å legge på seg selv. Ser han har mange tilgjengelige plasser ledige hos seg, men han burde først innse at han må ha tid til de pasientene han har før han velger å ta flere. Virker som han er mest interessert i å få pasienten ut når en først er kommet inn. Har vært hos denne mannen tre ganger på litt over et år, noe som er helt uvanlig for meg, hyppigheten mye grunnet null svar på noe som helst alle gangene. Ute etter 5 min alle gangene, den siste av eget valg grunnet den samme ignorante holdningen som alle gangene, noe som gjør at tiden min hos han er fullstendig bortkastet. Håper han tar seg bedre tid til de som virkelig trenger det, og at jeg på bakrunn av selvopplevd empiri ikke kan generalisere. Trist å se hvor mye bedre det private ivaretar kunden enn det offentlige på dette punktet.