Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS

Tlf: 404 14 840 Vis kart

Siste vurderinger av Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS

Elendig

Lege: Dag Malm Skrevet

En uhyggelig opplevelse. Kjent for å ha humørsvingninger og liker ikke at pasienter har pårørende med. Kjent for å være aggressiv. Vil aldri tilbake til denne mannen.

Virker som han hater jobben sin.

En veldig flink lege .

Lege: Dag Malm Skrevet

Blir veldig godt mottatt og han fortalte hele tiden hva som skjedde. Behagelig musikk i bakgrunn og veldig rolig og fin atmosfære. Har vært forskjellige "hjelpere" og alle dem har vært veldig trivelige og flinke .
Får time fort og undersøkelsen er litt ubehagelig ,men ikke vondt. Anbefales på det varmeste .

Veldig behagelig lege

Lege: Dag Malm Skrevet

Jeg hadde dobbeltime for gastroskopi og colonskopi. Følte meg veldig godt ivaretatt, spesielt da jeg brakk meg veldig under gastroskopien. Fikk forklart underveis hva han holdt på med og hvorfor. Fikk diagnose og god informasjon med en gang.

En dyktig lege/spesialist

Lege: Dag Malm Skrevet

Ble mottatt på en høflig måte. Fikk informasjon hva som skulle skje, hvor lang behandlingen ville ta, og at den var smertefri men ganske ubehagelig. Etter behandlingen ble jeg informert om min sitausjon på en god måte og med et språk som var enkel og forstå. Jeg gir toppkarakter.

En positiv opplevelse

Lege: Dag Malm Skrevet

Ble veldig godt mottatt og ivaretatt. Rolig og behagelig opplevelse. God informasjon både før under og etter undersøkelsen.