Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS

Sjøgata 31 9008 Tromsø
Tlf: 404 14 840 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Tromsø Indremedisinske Spesialistsenter AS

Trygg og sikker, svært behagelig

Lege: Dag Malm Skrevet

Hadde en colonoskopi idag, og jeg må bare berømme Malm for en fantastisk måte jeg ble tatt imot på, samt at alle utsagn om denne undersøkelsen ikke stemmer.
Musikk på øret, du kan se på skjermen, han informerer - og så er du ferdig.
Helt ufarlig, intet å grue for!

God lege

Lege: Dag Malm Skrevet

Jeg har tatt både Gastroskopi og Koloskopi hos Dag Malm på Tromsø Indremedisin. Etter googlesøk har jeg lest mye negativt om gastroskopi og koloskopi (ikke på Tromsø indremedisin men generelt) så etter undersøkelsene jeg må si jeg ble veldig positivt overasket. Dag Malm forklarte hele tiden hva han gjorde mens jeg selv kunne se på skjermen, det gikk fort og følte jeg var i trygge hender. Et tips til alle fra meg er og gå inn for at det skal gå bra, pust med magen og slapp av. Hilsen fornøyd pasient som synes lege og assistent gjorde en super jobb før og under undersøkelsen:)

Elendig

Lege: Dag Malm Skrevet

En uhyggelig opplevelse. Kjent for å ha humørsvingninger og liker ikke at pasienter har pårørende med. Kjent for å være aggressiv. Vil aldri tilbake til denne mannen.

Virker som han hater jobben sin.

En veldig flink lege .

Lege: Dag Malm Skrevet

Blir veldig godt mottatt og han fortalte hele tiden hva som skjedde. Behagelig musikk i bakgrunn og veldig rolig og fin atmosfære. Har vært forskjellige "hjelpere" og alle dem har vært veldig trivelige og flinke .
Får time fort og undersøkelsen er litt ubehagelig ,men ikke vondt. Anbefales på det varmeste .

Veldig behagelig lege

Lege: Dag Malm Skrevet

Jeg hadde dobbeltime for gastroskopi og colonskopi. Følte meg veldig godt ivaretatt, spesielt da jeg brakk meg veldig under gastroskopien. Fikk forklart underveis hva han holdt på med og hvorfor. Fikk diagnose og god informasjon med en gang.

En dyktig lege/spesialist

Lege: Dag Malm Skrevet

Ble mottatt på en høflig måte. Fikk informasjon hva som skulle skje, hvor lang behandlingen ville ta, og at den var smertefri men ganske ubehagelig. Etter behandlingen ble jeg informert om min sitausjon på en god måte og med et språk som var enkel og forstå. Jeg gir toppkarakter.

En positiv opplevelse

Lege: Dag Malm Skrevet

Ble veldig godt mottatt og ivaretatt. Rolig og behagelig opplevelse. God informasjon både før under og etter undersøkelsen.

For å være ærlig, så var han nokså uhøflig

Lege: Dag Malm Skrevet

Han er en flink lege, men nokså uhøflig. Jeg får tårer i øynet etter undersøkelsen og er lei meg og utrolig sliten etter 8 timers fasting. Jeg er en intelligent kvinne og har gått på universitet i mange år, men han fikk meg til å føle meg dum hvergang jeg spurte om noe. Fikk en dårlig vibe, dessverre i en veldig sårbar posisjon.

En veldig dyktig lege som vet hva han gjør!

Lege: Dag Malm Skrevet

Følte meg veldig trygt og ivaretatt av både legen og medhjelper! Utrolig flinke og dyktige begge to. Har vært hos han andre gang og er kjempe fornøyd !

Meget uprofesjonell

Lege: Dag Malm Skrevet

På gastroskopisk undersøkelse hos Dag Malm fikk jeg beskjed om å komme tilbake når jeg var klar, etter å ha bedt om noen minutter for å summe meg før undersøkelsen, som jeg grudde meg fryktelig. Jeg fikk beskjed om at "jeg hadde sjansen, men tok den ikke", og at han "hadde sett dette tusen ganger før, og at jeg ikke kom til å gjennomføre undersøkelsen, om jeg ikke allerede hadde gjort det". Han sa også rett ut at dette kom til å bli en "mye verre opplevelse om jeg fikk det gjort på UNN".