Tranby Legesenter

Dølasletta 7 3408 Tranby

Siste vurderinger av behandlere ved Tranby Legesenter

Den verste legen jeg noen gang har vært borti!!

Lege: Marte Øien Fretland Skrevet

Blir ikke tatt på alvor, har null empati og forståelse for de som sliter med noe annet enn en brukket arm, og som det er ganske lett å behandle i form av henvisning til røntgen. Når det gjelder psykiatri har hun en lang vei å gå, har aldri følt meg så dårlig som jeg har gjort etter legebyttet. Nyutdannet og ingen evne til å ta egne avgjørelser, er inne i 5 min og så er det ut igjen. Flott med denne siden og bytter pronto!!

Den beste legen jeg noen gang har hatt!!

Lege: Marte Øien Fretland Skrevet

Denne legen er rett og slett fantastisk. Hun hører meg, tar seg god tid og ser hele meg. Hun stiller gode spørsmål, tar meg på alvor og henviser om det er behov for det. Hun er også veldig flink med barn!
Blandede følelser om sekretærene der. Noen er flinke og imøtekommende mens andre er sure og lite interesserte i å hjelpe.
Jeg sitter alltid igjen med en god følelse etter å ha vært hos henne og kan anbefale Fretland på det varmeste.

Veldig god lege!

Lege: Anne Moian Nydal Skrevet

Lege som tar seg tid og prøver å finne ut hva som faktisk er galt. Gjennom en hel barndom er det veldig få ting å klage på. Hun er høflig og hyggelig, avbryter ikke og virker interessert. Litt lang ventetid, dessverre.

Vanskelig å få time hos

Lege: Arve Chatmongkol Saxrud Skrevet

Veldig vanskelig å få en øyeblikkelig time innenfor de neste dagene hvis det trengs, men ellers veldig hyggelig og god kunnskap. Kan være litt vanskelig mot de yngre pasientene.

Dyktig

Lege: Rune Vågenes Skrevet

Tar tak i det jeg frembringer som problem. Flink til å takle mange "baller i luften" samtidig. En god lege.