Hole Medisinske Senter

Vik Torg 3530 Røyse

Siste vurderinger av behandlere ved Hole Medisinske Senter

En seriøs og sympatisk lege

Lege: Claudia Svensen Skrevet

Claudia svensen er en dyktig og seriøs lege som tar deg på alvor , er det noe hun er usikker på så henvender hun deg videre til en spesialist, hun er veldig hyggelig og sympatisk lege som gjør alt hun kan for å hjelpe deg

Lege

Lege: Claudia Svensen Skrevet

Fantastisk lege!!!!!, blir rolig av å komme til henne, alle jeg kjenner roser henne, helsesektæren også super hyggelig og flink..

Finnes ikke bedre fastlege

Lege: Bernt Ivar Kinck Gaarder Skrevet

Han tar seg alltid god tid ved behov, lytter og er ydmyk. Dette er en lege med masse kunnskap som allikevel aldri er for stolt til å henvise videre ved behov. Jeg har alltid følt at jeg blir tatt på alvor, at han ser hele meg og jeg har fått svært god hjelp uansett utfordring jeg har kommet med. Aldri opplevd å bli så godt ivaretatt før.
Det hender at det er litt ventetid, men ikke mye og dette er fordi han tar seg tid til pasientene sine.

Dyktig og forståelsesfull

Lege: Bernt Ivar Kinck Gaarder Skrevet

Her trenger man ikke være redd for å gå til legen med "teite" ting, alt blir mottatt med forståelse og en vilje til å finne løsninger og gjøre det bedre. Han er meget dyktig, spør om hjelp om han ikke vet alt og er flink til å følge opp.

Dyktig

Lege: Aud Marie Prøsch Vik Skrevet

En grundig, profesjonell og effektiv lege. Tar en på alvor, gjennomfører nødvendige undersøkelser tilpasset pasient og rekvirerer nødvendige tjenester hos spesialister når det er behov for det. Anbefales :)