Sentrum Legekontor Drammen

Nedre Storgate 31 3015 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legekontor Drammen

Selvgod bedreviter.

Lege: Salve Åmund Greibrok Skrevet

Legen gir inntrykk av å være svært opptatt av å holde et øye med tiden man er inne til undersøkelse og man sitter igjen med følelsen av at pengene man betaler er viktigere enn hvilke opplysninger som fremkommer. Jeg valgte å bytte etter to konsultasjoner fordi jeg opplevde at informasjonen jeg ga ble feiltolket.

Ikke imponert

Lege: David Wendelbo Kornmo Skrevet

Arrogant og upersonlig. Han virker stresset og har virket uinteressert i meg som pasient. Ikke god til å lytte og virker veldig uerfaren. Dette er ikke en lege jeg vil anbefale.

flink

Lege: David Wendelbo Kornmo Skrevet

Han er en flink og respekt som. Jeg følte meg trygg hos han, oppfølger sykdommen og situasjonen. Lett å komme til han, ikke stresset man får topp service hos han😉

Meget dyktig

Lege: Håvard Hagen Vika Skrevet

Håvard er meget dyktig og ser hele deg som menneske og ikke bare sykdommen din. Alltid presis, hyggelig og løser problemer raskt. Bare positivt å si om Håvard. Faktisk en av de beste fastlegene jeg har hatt.

Beste fastlege jeg har hatt

Lege: Salve Åmund Greibrok Skrevet

Kompetente svar på mine spørsmål , henviser videre ved usikkerhet om behandling/diagnose. Meget bra muligheter for elektronisk timebestilling/reseptbestilling på legekontoret . Tar pasienten på alvor og tid til å lytte .