Sentrum Legekontor Drammen

Nedre Storgate 31 3015 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legekontor Drammen

Ikke fornøyd

Lege: Håvard Hagen Vika Skrevet

Håvard Vika møter deg med et smil, og lytter til hva du har å si. Men jeg følte ikke at Vika gjorde grundige nok undersøkelser da jeg la frem min problematikk. Følte også at tiden jeg fikk tildelt var for knapp, og at det å holde tidsfrister var viktigere enn det jeg hadde behov for å snakke om. Vika var bare legen min et par måneder, men jeg hadde gjentatte legebesøk grunnet mye sykdom disse månedene. Jeg har nå byttet fastlege og vil ikke anbefale Vika.

Uempatisk, umoralsk, uhøflig og kun ute etter å tjene penger.

Lege: Salve Åmund Greibrok Skrevet

Har tone greibrokk (kona til salve) som fastlege, men opplever sjeldent at hun har ledig time (ser ikke helt poenget med å fylle opp listene om man ikke har tid til sine pasienter). Har opplevd å få time hos alle 4 legene som jobber på kontoret (salve, tone, Håvard og Magnus), noe som fører til at de må lese seg opp på hva forrige lege skrev. Dette er frustrerende da det fører til lite kontinuitet. Er kjempe fornøyd med tone, håvard og Magnus, men Salve er noe av det verste jeg har vært borti. Han er kun opptatt av å fylle opp timelistene og tjene penger. Avtaler man time så blir man ikke undersøkt i forhold til problemet og blir bedt om å booke ny time selvom det kun vil ta 3 min Max for han å undersøke. Virker som om man må ha egen time for undersøkelse av hvert enkelt problem. Sist jeg var hos salve så følte jeg meg nærmest kastet ut av kontoret hans. Han hadde ikke tid til å se på sønnen min.

Min kjæreste hadde salve som fastlege, og tok seg turen til salve for å vise kneet sitt. Salve gidder ikke en gang å undersøke han, men svarer med å si: "er ikke dama di fysioterapeut? Skjønner ikke hvorfor du kommer til meg". Deretter sa han ha det bra og god bedring, og vi ble vist døra. Man kan gå til legen for eventuelt henvisning til røntgen, fysioterapi, spesialistundersøkelse. Etter den episoden byttet mannen min fastlege og har vært kjempe fornøyd med det.

Ved kommunikasjon er han arrogant, uempatisk og altfor fokusert på å glane i skjermen. Man får sjeldent et smil. Virker nesten som om han har mistet gnisten for jobben sin.

Her kommer vi til å styre bevisst unna Salve. Orker ikke en lege som får en til å føle seg uvelkommen. Eneste årsaken til at vi ikke bytter legekontor er Tone.

Ikke å anbefale

Lege: Håvard Hagen Vika Skrevet

Lytter ikke, dårlig på oppfølging, opptrer arrogant og møter pasienten på en respektløs måte.

Elendig lege!!

Lege: Salve Åmund Greibrok Skrevet

Arrogant og liten interesse for å lytte. Vil ikke anbefale denne legen nei....Virker som han er lei jobben sin.

Sympatisk

Lege: Håvard Hagen Vika Skrevet

Har et godt inntrykk av han som lege. Han er både sympatisk og virker dyktig på sitt felt. Men negativt at han av og til er lite tilgjengelig, og at man må gå til andre leger på senteret istedet, eller at man må vente opptil flere dager på å få time når man helst skulle hatt time samme dag. Ønsker meg at han er mer tilgjengelig så man har mulighet til å faktisk gå til sin egen fastlege når man ønsker det.