Landfalløya Legesenter

Landfalløya 49 3023 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Landfalløya Legesenter

Beste legen

Lege: Johan Anders Höljer Skrevet

Beste legen jeg har hatt, og jeg har hatt fler.
Sammarbeider godt med andre leger i min situasjon da fler må jobbe sammen. Sender inn alt av henvisninger til riktig tid og er virkelig løsningsorrientert. Tar deg på alvor og husker deg fra gang til gang.

Er flink mann.

Lett å få time

Lege: Einar Asbjørn Kaarstein Skrevet

Vært lett å få time raskt. Bra til å holde klokka.
Han er ikke redd for Nav men har lite kunnskap om Nav-systemet. Bør kunne gi bedre råd og veiledning i forhold til dette.
Han er spesialist i allmennmedisin.
Kunne vært flinkere til å ta prøver og gi diagnose, selv om det meste går over av seg selv oppsøker man jo legen fordi man ønsker svar og løsning på problemet.

Byttet lege til Kaarstein for en stund siden da min daværende lege ikke hadde parkering. Parkering er noe lettere på Landfalløya legesenter.

Dersom man ikke har helseplager og trenger vanlig lege i ny og ne anbefales legen pga kort ventetid osv. Dersom man har kroniske plager og er mye syk og problemer med diagnoser ville jeg valgt annen lege.

Tar meg ikke på alvor,

Lege: Einar Asbjørn Kaarstein Skrevet

De første legetimene var fine, trodde endelig jeg hadde en lege som ville finne ut hva som var galt med meg. Når det ikke kom noen åpenbare svar, gav han opp. Føler meg som en hypokonder når jeg går til ham, har ingen interesse videre for å prøve å få meg frisk. Husjer meg omtrent ut av kontoret om jeg ikke skal ha sykemelding eller resepter - for det har jo ikke skjedd noe nytt...

Unik

Lege: Ove Grønlie Skrevet

Han har aldri gitt meg opp. Han er alltid tilgjengelig. Han gir seg ikke før han finner svar. Meget dyktig. Fantastisk er ikke et ord nok til å beskrive jobben han gjør. Gruer meg allerede til dagen han velger å gå av med pensjon. Han bryr seg om sine pasienter.

Bytt!

Lege: Einar Asbjørn Kaarstein Skrevet

Byttet fastlege etter håpløse timer hos denne. Er sjelden syk, og veldig sjelden hos legen, likevel føltes det som om jeg var hypokonder når jeg først måtte ha time. Ønsket å finne ut av allergi og medisiner, jeg fikk beskjed om å spørre på apoteket...