Akutt Kiropraktikk

Løkkeveien 13 0253 Oslo

Siste vurderinger av Akutt Kiropraktikk

Rask og effektiv behandling.

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Frode har hjulpet meg opp igjen på bena etter en serie med akutte ryggplager. Rask og effektiv behandling som trygt kan anbefales. I en hektisk arbeidshverdag er det viktig med fleksibilitet og tilgjengelighet, og her har Frode levert til det fulle!

Godt tatt i mot

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Ringte på morgenen, var til time i løpet av en time, Gikk inn som en gammel mann med mye smerte, Etter 3 behandlinger så var jeg på god vei til å bli meg selv igjen, God service, hyggelig stemning.

Stor trygghet og forbedring allerede fra første besøk

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Det er sjeldent at jeg tar meg tid til å skrive en anmeldelse, men denne er viktig for andre i samme situasjon og vel fortjent. Fikk intense akutte smerter på en lørdagsmorgen og var på behandlingsbenken allerede på ettermiddagen. Opplevde en stor trygghet og forbedring allerede fra første besøk. Effektive oppfølgingstimer i en hektisk hverdag er høyt verdsatt. Super service. Tusen takk!

Anbefales

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Etter en akutt situasjon skiveutglidning i ryggen er ryggen fin igjen. Kom inn på krykker første gang i en helg da alt låste seg. Etter 2 behandlinger var alt mye bedre. Da kunne jeg gå uten krykker. Anbefaler å være to viss en skal kjøre bil. Så slipper man å tenke på parkering. Anbefaler på det sterkeste denne kiropraktor klinikken. Følger godt opp. Fikk smerter i foten løsnet der også 😁 anbefaler denne klinikken 😁

Effektiv og profesjonell!

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Å få hjelp med vond rygg selv i helgen var gullverdt! Enkelt å finne fram, profesjonell hjelp og god oppfølging. Anbefales absolutt!

Dette er en Pluss-tjeneste.