Bestill time

Akutt Kiropraktikk

Logo for Akutt Kiropraktikk

Bestill time

Om klinikken

Akutt kiropraktikk ble etablert i 2003 og re-organisert 2021. Vi har hjulpet pasienter til en bedre helse i over 20 år. Som kiropraktor i Oslo sentrum er det vår rolle å diagnostiserer og behandle muskel og skjelettplager. Vi er en viktig bidragsyter for å holde våre pasienter i bevegelse slik at de kan jobbe, drive med sport og på annen måte holde samfunnets hjul i bevegelse. Med vår faglige og erfaringsbaserte ekspertise, kan du være trygg på at du vil bli godt ivaretatt - Velkommen!

• Profilbilde av kiropraktor Frode Vivot Sørholt
  • Profilbilde av kiropraktor Ishtiak Zahid
  • Profilbilde av kiropraktor Jostein Rommetveit

Siste vurderinger av Akutt Kiropraktikk

Behandling som FUNKER!

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Det å være i ny jobb kan være utfordrende i seg selv! Men det å ha en rygg å bære som bare Quasimodo kan være stolt over; det er pokker meg mer unødvendig enn den evigvarende løfte-ned-dasslokket-diskusjonen (ikke er det bra for en vond rygg heller)!!

Som seg hør og bør var det vel bare å gjøre ett enkelt søk på 1881.no etter en Kiropraktor i Oslo, og hvem popper opp? Akutt Kiropraktikk og godeste Frode-kommode :)
Et par knekk her, et pling og en plong der, så var jeg helt frisk igjen!

Nå går jeg jevnlig til Frode for å være på den sikre sia. Billigere investering i livsglede finnes knapt!

Sjukemelding, du er full! Gå hjem!
Frode, 5 av 5 mulige her altså :)

Flink kiropraktor i god atmosfære

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Jeg har i årevis hatt ryggplager og etter at jeg begynte å gå til Frode så har han holdt ryggen min i sjakk ved en rask behandling ca hver 4.uke. Jeg opplever å bli tatt godt vare på når jeg er til behandling.
I tillegg er det alltid en munter og god atmosfære på kontoret til Frode hvor alt fra de minste utfordringer til de største verdensproblemene blir løst samtidig som en effektiv behandling gis av en erfaren og flink kiropraktor.

fornøyd med behandling av sønnen 7 uker!!

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Siden 2009 har jeg brukt Akutt Kiropraktikk, av og på med forskjellige plager hos meg selv. Når plagen er akutt har jeg fått time på dagen og god oppfølging. Til å være fornøyd pasient fra før av toppet det hele seg for meg sist jeg trengte hjelp. Etter to fødsler med 14 måneders mellomrom sa bekkenet stopp og Frode stilte opp og hjalp meg. På en lørdag fikk jeg time, og jeg nevnte for han at sønnen min på da syv uker ble født med ansiktet først. Han er under behandling og opptrening hos Fysioterapaut da han fikk en skikkelig trøkk på vei ut. Jeg fortalte også at jeg er redd han har vondt i tillegg. Sønnen min ble da undersøkt, behandlet både lørdag, søndag og mandag. Ikke bare stilte han opp for meg, men også sønnen min. Tommel opp for god service.

Det vakre i det hele for meg er at sønnen min siden har blitt en helt ny gutt. Han sover sammenhengende, han ler og smiler på en ny måte og jeg føler ikke lenger at han har vondt. Det å sjekke han er det lureste jeg har gjort, og jeg skylder Frode mang en takk for at sønnen min endelig får fri fra smertene.

Som behandler er Frode ydmyk men bestemt, varsom og ikke minst støttende mot meg som mamma, ja rett og slett real og hyggelig. Heia Frode og hele teamet på Akutt Kiropraktikk Vika!

God og hyggelig kiropraktor

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Jeg har gått til Frode Vivot Sørholt i et år nå og er veldig fornøyd med behandlingen. Lett å få tak i og hyggelig og ha med å gjøre. Og ikke minst, flink i faget. Jeg fikk akutt vondt i ryggen på en søndag i fjord og da kunne han ta meg inn på en times varsel. Noe jeg satt stor pris på.

Får alltid hjelp

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Jeg har brukt kiropraktor i mange år. Har etterhvert forstått at stress setter seg i ryggraden. Kom til Frode fra en annen kiropraktor. Den store forskjellen og skepsisen var at Frode heller behandler forsiktig enn ekstra bonus "knekking".... Det har resultert i at det stadig har blitt bedre istedet for å måtte til behandling hver 6. uke som tidligere. Nå som stress også har blitt bedre er det knapt behov for behandling lenger.