Logo for Akutt Kiropraktikk

Akutt Kiropraktikk

Logo for Akutt Kiropraktikk

Om klinikken

Akutt kiropraktikk ble etablert i 2003 og re-organisert 2021. Vi har hjulpet pasienter til en bedre helse i over 20 år. Som kiropraktor i Oslo sentrum er det vår rolle å diagnostiserer og behandle muskel og skjelettplager. Vi er en viktig bidragsyter for å holde våre pasienter i bevegelse slik at de kan jobbe, drive med sport og på annen måte holde samfunnets hjul i bevegelse. Med vår faglige og erfaringsbaserte ekspertise, kan du være trygg på at du vil bli godt ivaretatt - Velkommen!

Siste vurderinger av Akutt Kiropraktikk

Erfaren og kunnskapsrik

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Har benyttet Akutt kiropraktikk ved noen akutte tilfeller av prolaps eller nerveklem de siste årene. Og da særlig Frode. Blir alltid tatt seriøst i mot og gjør seg tilgjengelig på meget kort varsel. Aldri ventetid. Merker betydelig bedring etter kun få behandlinger. Meget god veiledning underveis. Må også berømme Frodes evne til å skape en avslappet og god stemning med bruk av av humor og gode samtaler. Anbefales på det sterkeste.

Trygg og kunnskaps rik og godt humør

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Fikk skikkelig smell i ryggen etter tennis kamp. Frode så problemet med en gang og etter flere behandlinger ble jeg god som ny. Godt humør og god kompetanse verdsettes høyt og dette har Frode. Anbefales.

Hyggelig og erfaren

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

En hyggelig og morsom mann som har mye kunnskap innenfor sitt felt. Veldig ærlig om prosessen og hvor lang tid en behandling vil ta

Effektiv og kunnskapsrik

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Effektiv og målrettet behandling. Lang erfaring som vet hva som må til. Det oppleves trygt å komme dit.

Trygg og hyggelig

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Han er imøtekommende, hyggelig, blid og kan sitt fag. Var aldri engstelig når han behandlet. Fikk meg frisk fort